9 grep du kan ta for å få mer trafikk til nettsidene dine - Tenk digitalt
Mer trafikk til nettsidene kan føre til økt salg

9 grep du kan ta for å få mer trafikk til nettsidene dine

For liten trafikk til nettsider og nettsider som faktisk konverterer besøk til nye kunder er to utfordringer som er felles for de fleste av våre nye kunder. Alt for mange nettsider er «pene» å se på, men de virker ikke. Selv om designet er aldri så flott. Det andre problemet er at selv om nettsidene er aldri så funksjonelle med mye relevant og god informasjon, så blir de ikke besøkt. Det er alt for lite trafikk. Derfor trenger mange hjelp til å få mer trafikk til nettsidene sine. 

En god funksjonell nettside er avgjørende for å øke salget og gi potensielle kunder informasjonen de trenger for å bestemme seg for å kjøpe dine produkter eller tjenester. For å lykkes med dette trenger du trafikk til nettsiden din. Klarer du å få mer trafikk til nettsidene dine, øker dine sjanser til å konvertere de som er interessert til nye kunder.

Men hvordan gjør du det? Her er får du 9 grep du kan ta for å få mer trafikk til nettsidene dine.

Har du en nettside med godt design og innhold kommer du et stykke på vei. Blir du ikke funnet på søk, «finnes» du ikke. Du må derfor ha grunnleggende kunnskaper om søkemotoroptimalisering. (SEO). De aller fleste kjøp i B2B starter nemlig med et Googlesøk. Det samme gjelder også for mange produkter og tjenester som etterspørres av privatpersoner. Se bare på dine egne kjøpsvaner!

Kunnskap om SEO er derfor en forutsetning om du skal komme øverst på resultatlista i Google. Når noen søker etter problemer som du med dine produkter og tjenester kan løse, er det din nettside som skal dukke opp!

I tillegg bør du bruke markedsføring i sosiale medier og på e-post for å tiltrekke deg potensielle kunder.

Dette er punktene du bør fokusere på for at nettsidene dine skal gi deg flere kunder:

  • Responsivt design og høy hastighet på nettsiden
  • Landingssider og Call to action (CTA)
  • Innholdsmarkedsføring
  • Søkemotoroptimalisering (SEO)
  • Google Ads
  • Displayannonser
  • Markedsføring sosiale medier
  • E-postmarkedsføring
  • Analyseverktøy

De fire første punktene går ut på å optimalisere nettsiden din. De de fire neste punktene handler om annonsering og markedsføring. Det siste punktet handler om å analysere resultatene av de andre stegene. Noen av disse grepene vil kunne gi deg flere besøkende med en gang, mens andre vil kunne gi deg mer trafikk til nettsidene dine over tid.

Responsivt design og høy hastighet

Det første du må fokusere på er å få utviklet en nettside med responsivt design som laster raskt. I tillegg må det være lett å navigere på siden, og du må ha godt innhold som gir verdi til besøkende på siden.

Det er nemlig ikke noe poeng i å skaffe flere besøkende til en nettside som bare er et «visittkort».

At en nettside har responsivt design betyr at designet tilpasser seg etter hva slags enhet man besøker den fra. Dette er veldig viktig, da mer enn halvparten av all internettrafikk kommer fra mobiltelefoner.

Det er også svært viktig at dine nettsider laster raskt. En treg nettside kan gjøre at du mister besøkende. Tenk bare på dine egne nettvaner: Ser det ut som om du har funnet et svar på dine spørsmål, men sidene ikke laster raskt eller ikke gir relevante svar ganske så umiddelbart, går du videre til neste mulighet.

Det kan være flere årsaker til at en nettside er sen. Mye grafikk og et dårlig netthotell er to årsaker det er lett å gjøre noe med. Hvis du vil lære mer om dette, kan du lese artikkelen vår Hvor mye koster en sen nettside?

Når du har tatt deg av design og hastighet, må du fokusere på innholdet på siden. Godt innhold holder besøkende på dine nettsider.

Dette har også noe å si for hvor du havner i resultatlista i søkemotorene. Forlater besøkende siden din etter bare et kort besøk, vil søkemotorene gå ut i fra at siden ikke ga dem svarene de lette etter, og du havner lengre ned på resultatlista.

For å få besøkende til å bli værende på nettsiden må du passe på at nettsiden har:

  • Et innbydende design som fungerer på håndholdte enheter (Husk at mer enn 50 % av internettrafikk kommer fra mobiltelefoner).
  • Gode menypunkter og logisk navigasjon.
  • Informasjon om bedriften, produkter og tjenester skrevet med riktige nøkkelord. – Den som leter etter svar på spørsmål har som regel et ord i hodet mens de leter. Med de riktige nøkkelordene er det enklere for den som besøker sidene dine å navigere rundt på sidene dine.
  • Gode landingssider for aktuelle kampanjer:  En landingsside er en enkeltstående side på nettstedet ditt, som er skreddersydd for en bestemt kampanje.
  • Handlingsutløsende lenker (Call To Action – CTA). Hva er det du vil at den som besøker sidene dine faktisk skal gjøre?

Trenger du nye nettsider?

Tenk Digitalt utvikler nettsider som virker! Hensikten med et nettsted er vanligvis å motta bestillinger i en nettbutikk, eller samle kontaktdetaljer til potensielle kunder. Hva vil du at besøkende skal gjøre på ditt nettsted?

Landingssider og handlingsoppfordringer – Call to action (CTA)

En handlingsoppfordring (CTA) er kort forklart en oppfordring til å klikke på en lenke, knapp eller en displayannonse. Målet kan være direkte salg eller tilbud om mer informasjon i bytte mot kontaktinformasjon. I våre artikler bruker vi bannerannonser som oppfordrer deg som leser til å gjøre noe.

En god handlingsoppfordring bør presentere en løsning fremfor fakta. ”Registrer deg nå” er riktignok en oppfordring til å gjøre noe, men vil sannsynligvis få færre klikk enn ”Bli god på digital markedsføring”.

Klikker du på en av bannerannonsene vil du bli tatt videre til en landingsside. Formålet med landingssiden er å konvertere den besøkende til en bestemt handling. Ved å lage gode landingssider kan du øke inntektene betydelig.

Det mange gjør feil i digital markedsføring er at de med annonser og annen aktivitet sender all trafikk til nettsidens startside. Dette kan føre til at du mister potensielle kunder! En bedre strategi er å sende de direkte til en landingsside som løser ett bestemt problem.

Når en potensiell kunde finner en av dine produkter i Google, forventer kunden umiddelbar informasjon om produktet ved å klikke seg videre. Ved å sende all trafikk til startsiden må besøkende lete seg frem til de aktuelle produktene. Dermed kan du risikere å miste potensielle kunder, rett og slett fordi det det blir for mange klikk.

En god landingsside bør ha:

  • Innhold som er relevant for den potensielle kunden.
  • Innhold som samsvarer med annonsen eller innholdet kunden klikket på for å komme dit.
  • Tydelige handlingsoppfordringer. (CTAer) Knapper, bilder eller tekst som oppfordrer leseren til å ta en beslutning.

Når du skal planlegge annonser og kampanjer bør gode landingssider være din første prioritet. Vær sikker på at du har gode landingssider, som du vet vil gi konverteringer.

Innholdsmarkedsføring

Innholdsmarkedsføring går ut på å gi målgruppen din nyttig og verdifullt innhold. Med godt innhold kan du tiltrekke deg flere besøkende og få mer trafikk til nettsidene dine.

De aller fleste leter på nett etter informasjon før de kjøper noe. Om du kan gi dem denne informasjonen og annet nyttig innhold får du potensielle kunder til å klikke seg inn på nettsiden din.

Den enkleste måten å levere innhold på er å skrive artikler som du legger på nettsiden din.

For å lykkes med innholdsmarkedsføring må du vite hvem du skriver for, hva de er opptatt av, og hvor de er i sin kundereise eller kjøpssyklus. Kjenner de sitt behov? Er de kun ute for å undersøke, eller har de tatt en beslutning om kjøp og leter etter det beste tilbudet?

Lag en persona – en beskrivelse av hvem som representerer din typiske kunde. Deretter kan du skreddersy innhold basert på kundens interesser, behov og utfordringer.

Enkelt forklart: Selger du pakkereiser til «Syden», ønsker du å tiltrekke flere besøkende som vil reise nettopp til syden.

Reiseartikler vil med høy sannsynlighet tiltrekke din målgruppe, og du får muligheten til å bygge en relasjon med leseren. Tenk derfor gjennom hvordan du kan hjelpe leseren, samtidig som du benytter anledningen til å tilby ditt produkt eller din tjeneste.

Oppleves artikkelen som verdifull og nyttig kan du få mer trafikk til nettsidene dine ved at leseren deler artikkelen med venner og bekjente. Vær oppmerksom på at enkeltartikler som øker trafikken til nettsiden din, ikke gir deg flere kunder alene. Du må også ha en funksjonell nettside som lever opp til kundens forventning.

For å bruke oss selv som eksempel:

Tenk Digitalt AS ønsker blant annet å komme i kontakt med de som nettopp har startet en bedrift, eller de som tenker på å gjøre det. For å tiltrekke gründere til vårt nettsted forsøker vi å skrive om temaer som gründere er opptatt av: for eksempel å få mer trafikk til nettstedet sitt.

Forhåpentligvis synes du artikkelen er nyttig og deler den videre med de som er opptatt av det samme – på denne måten kan vi få mer trafikk til nettsidene våre.

Klarer vi å konvertere en del av denne trafikken, lønner det seg for oss å bruke mye tid på å skrive gode artikler. Vi hjelper gründere med kunnskap slik at de kan lære de grunnleggende prinsippene slik at de lettere kan avgjøre hva det er nyttig å bruke egen tid på – eller be oss om hjelp. Tillater budsjettet det, er det ofte slik at det er mer lønnsomt å bruke tid på sin egen forretningsidé og på å skaffe nye kunder. Da er det mer lønnsomt å overlate til oss å løse det som er praktisk eller teknisk utfordrende.

  • Å skrive artikler 1-2 ganger i måneden kan gi deg 70 % flere potensielle nye kunder enn om du ikke publiserer artikler i det hele tatt. (Kilde: HubSpot)
  • Å dele nyttig og relevant innhold hjelper deg å bygge en relasjon med potensielle og eksisterende kunder.
  • Artikler kan bidra til at kunden har akkurat deg og din bedrift i tankene når kunden er klar for å kjøpe (branding).

Søkemotoroptimalisering (SEO)

SEO handler om å gjøre det du kan med innholdet på nettsiden din, og selve nettsiden, for å komme høyt blant søkeresultatene i søkemotorene.

Enkelt forklart er målet ditt å komme høyest opp blant søkeresultatene i Google-søk, enten det er betalt eller ikke. For å få til dette må du bestemme deg for hvilke nøkkelord du ønsker å bli funnet på når det søkes.

Det kan hende at du synes det er vanskelig å finne rette søkeord, men det finnes en annen strategi som kan fungere: Ved å fokusere på ”long-tail søkeord” vil du treffe et bredere spekter av det interessenter søker etter.

Et eksempel: du skal pusse opp kjøkkenet og oppdager at det mangler noe for å integrere kjøleskapet. Du aner ikke hva som mangler, men må ha dette for å få kjøkkenet ferdig. Hva gjør du?

Du Googler det.

Etter å ha søkt litt rundt finner du ut at du trenger et monteringssett til kjøleskapet. Du skriver inn ”monteringssett til kjøleskap” i Google og velger et av de øverste treffene. ”Monteringssett til kjøleskap” er her et long-tail søkeord. Om du bruker de rette verktøyene, f.eks Google Search Console, kan du finne hvilke slike uttrykk som det søkes på som er av interesse for akkurat de du ønsker å komme i kontakt med. Sørg deretter for at innholdet ditt inneholder disse begrepene – men viktigste av alt; svarer på spørsmålene knyttet til begrepet. Da klatrer du opp i søkeresultatene på Google.

Søkemotoroptimalisering (SEO) handler om å hjelpe brukere til å finne frem til akkurat din nettside med svar på de spørsmål som stilles. Oppnår du høy rangering i søk kan du tiltrekke flere besøkende som faktisk er interessert i hva du har å si.

Identifiser nøkkelordene for dine nettsider

Før du går i gang bør du identifisere de viktigste nøkkelordene for nettsidene dine. For at du skal synes i søkemotorene er det viktig at du bruker de samme ordene som din målgruppe bruker når de søker etter informasjon om temaet.

Selger du monteringsett til kjøleskap må du bruke ordene ”monteringssett” og ”kjøleskap”. Snakker du om ”CoolKit ForAll” er det umulig for potensielle kunder å finne ditt produkt ved å søke.

Hvis du har vanskeligheter med å identifisere nøkkelordene for nettstedet ditt bør du bruke litt tid på å bli kjent med din målgruppe. Gjør du målgruppen din fornøyd gjør du søkemotorene fornøyd. Når du vet hvem du skriver for, hva de er opptatt av og hvor de er i sin kundereise blir det enklere å identifisere nøkkelordene.

Du kan også bruke Google Search Console for å sjekke hvilke søkeord Google mener nettsidene dine handler om. Hvis du ikke bruker Search Console anbefaler vi at du begynner nå!

Rangerer du høyt på relevante søkeord og søkefraser i Google, øker dette trafikken til nettsiden din. Over halvparten av alle søk etter varer og tjenester skjer gjennom søkemotorer.

Mesteparten av denne trafikken kommer fra det organiske søket – ikke fra annonsert innhold.

Å få orden på SEO er derfor en svært viktig langsiktig strategi for å få mer trafikk til nettsidene dine.

For å få organiske oppføringer i søkemotorer kan du:

  • Bruke de samme ordene i tekstene dine som dine potensielle kunder bruker når de søker (nøkkelord)
  • Bruk nøkkelord i menypunkter, overskrifter, lenker og tekster.
  • Pass på at innholdet ikke vises i Flash eller JavaScript.
  • Bruk søkeord som treffer den potensielle kundens intensjon med søket.

Vær oppmerksom på at den tekniske kvaliteten på nettsiden din må være tilpasset for at søkemotoren skal få indeksert innholdet. Det hjelper ikke med godt innhold hvis søkemotoren ikke kan lese det.

I denne artikkelen går jeg gjennom hvordan du søkemotoroptimaliserer nettsidene dine (SEO).

Google Ads

Selv om organiske søkeresultater gir mest trafikk, kan det være vel verdt det å bruke Google Ads i tillegg.

Dette kan være spesielt smart før du begynner å se resultater av SEO. Med Google Ads kan du kjøpe deg plass på toppen av resultatlisten.

Med Google Ads gir du bud på stikkord som du ønsker at søket ditt skal vises for. Noen av de betalte søkeordene kan være relativt kostbare, men de gir til gjengjeld gode resultater. Prisen på annonsen avhenger av konkurransen som gjelder for å få frem akkurat ditt søkeord. Er det mange som deg som vil annonsere samme nøkkelord, øker prisen.

Sørg derfor for at du tester det i en litt mindre skala for å måle effekten før du investerer store penger i kampanjer.

Selve annonsen er nesten helt lik et organisk resultat, men det er merket som “Annonse”.

Med Google Ads er det imidlertid mange fallgruver som du må passe på. Du bør være nøye på at du ikke bruker penger på å drive trafikk som ikke konverterer til ønsket formål!

Du kan lese mer i artikkelen Google Ads-feilene du må unngå for bedre resultater.

Displayannonser

Displayannonser, eller bannerannonser, er annonser som vises på andre nettsider eller apper. Disse annonsene blir stort sett plassert på nettsider med mye trafikk, som medier eller forbrukertjenester.

Displayannonser er kanskje ikke like effektive i dag som de var for noen år siden, men de gir fortsatt trafikk. I tillegg hjelper de deg med å bygge opp merkevaren din. I markedsføring er det en regel som sier at man må se et budskap syv ganger før man oppfatter det. Displayannonser hjelper deg med å vise frem budskapet ditt.

Hvor skal du plassere displayannonsene dine?

En annonse på vg.no eller dn.no vil bli sett av mange. En annonse der kan gi god trafikk om kanalen er riktig for budskapet ditt. Finnes det en nisjeavis som treffer din målgruppe kan dette også være et godt alternativ.

Schibsted Annonseweb

Schibsted Annonseweb er en kanal hvor man kan bestille og følge opp displayannonser i VG, Aftenposten, Finn.no, E24, Bergens Tidene, Fædrelandsvennen, Stavanger Aftenblad, Adresseavisen, sysla.no og prisjakt.no.

Annonseweb har automatisk digital bestilling. Vær oppmerksom på at de krever minimum 3 virkedager for å sette en annonse i produksjon, så her bør du tenke noen dager frem i tid.

Google Display Network

Mer enn 2 millioner nettsteder fra hele verden er med i Google Display Network.

Med Google Ads kan du lage bildeannonser i ulike formater og få dem vist på nettsted med besøkende fra Norge. Du kan målrette annonsene slik at du bare viser annonsen til din målgruppe.

Facebook Audience Network

Bruker du Facebook for å annonsere kan du også gjøre annonsene dine synlige i Facebook Audience Network.

Mer enn en million nettsteder og mobile apper er knyttet til dette nettverket. Husk å tenke på at det finnes nettsider og apper du ikke vil plassere annonsene dine hos. Skal du bruke denne kanalen må du være bevisst på dette ved oppsett av kampanjen.

Det finnes også andre displaynettverk, men dette er de som er mest brukt i Norge. Skal du markedsføre internasjonalt kan det være smart å undersøke alternativene. Mange av verdens største mediehus benytter andre nettverk.

Guide: En digital strategi som virker!

Last ned vår praktiske guide til hvordan du kan utvikle en digital kommunikasjonsstrategi for din virksomhet. Guiden tar deg gjennom vår fem-stegs prosess for å nå ut til din målgruppe. 

Markedsføring i sosiale medier

I tillegg til Google Ads og displayannonser er det er også viktig å bruke sosiale medier til markedsføring. Med markedsføring i sosiale medier kan du nå ut til mange mennesker.

Med godt innhold kan du oppnå enorm organisk spredning på sosiale medier. Ved å publisere lenker til artikler, kampanjer og annet innhold som leder til nettsiden din, kan du få mer trafikk til nettsidene dine.

Vær til stede i et bredt spekter av kanaler, og del innholdet ditt med venner, følgere og potensielle nye kunder. Facebook, Twitter, LinkedIn og Instagram er noen av de mest populære. Glem ikke at det finnes mange alternativer.

Prisen du betaler for å få synlighet i sosiale medier handler her som i de fleste markeder om tilbud og etterspørsel.

Markedsføring gjennom sosiale medier kan være svært effektivt, med den forutsetningen at det gjøres riktig. Hvis ikke kaster du bort både tid og penger. Les mer om hvordan du lykkes med markedsføring i sosiale medier i artikkelen «Markedsføring i sosiale medier: 11 steg for å lykkes.»

Hvis du har tenkt til å bruke Facebook, anbefaler jeg sterkt at du bruker Facebooks annonsesenter. Ikke bruk «frem innlegg»-knappen! Du kan lære mer i vår artikkel Kom i gang med markedsføring på Facebook.

Husk også at du kan legge ut innholdet ditt i ulike diskusjonsforum som er relevante for din målgruppe, og skriv kommentarer hvor du linker til relevant innhold på dine nettsider.

E-postmarkedsføring

E-post er fortsatt en av de mest effektive måtene for å få mer trafikk til nettsidene dine, inkludert artikler og landingssider. E-post er en kanal med stor aktivitet og høy konverteringsgrad. Den gode gamle e-posten tilfredsstiller alle krav til personlig digital kommunikasjon.

Men, for å sende ut e-post må du ha noen å sende dem til. Derfor må du bygge en relevant e-postliste. Det gjør du ved å sørge for at både artiklene og landingssidene dine samler inn kontaktinformasjon fra dine besøkende slik at du kan bruke e-post til re-marketing.

Det kan være masete å sende e-post for ofte, derfor bør du begrense antallet e-poster du sender ut. Du bør også segmentere e-postlisten. På den måten kan du sende ut ulike e-poster basert på hvor i kjøpssyklusen abonnentene dine er.

Bruk e-postlisten til å lage et speilpublikum

Det fine med å ha en e-postliste, er at du også kan bruke dem til å nå flere i din målgruppe enn dem du har på din liste.

For å gjøre dette laster du opp e-postadresser og telefonnummer til Facebook. Svært mange av de e-postene du har registrert for kunder eller prospekter er nemlig de samme e-postene som benyttes til å logge på Facebook. Dette gjenkjenner Facebook, og de vil så bruke informasjon som kjønn, alder, yrke og lignende fra disse kontoene til å skape et speilpublikum for deg. Speilpublikummet består av profiler som ligner på dem du har på e-postlisten din.

Dette speilpublikummet kan du så bruke som målgruppe for annonsene dine på Facebook. Har du noen hundre eller tusen svært så relevante kontakter på din e-postliste kan du med dette øke publikummet til et publikum med titusenvis av potensielle kunder med samme interesser!

Med Facebookkampanjer kan du bestemme at en bestemt kampanje skal vises for ditt publikum f.eks maks 5 ganger i løpet av 2 uker.

Det fine med kampanjer på Facebook er at de kan gjentas og ikke oppleves som masete som e-post kan gjøre.

Er det ikke interessant for den som får kampanjen opp på sin nyhetsfeed, så blar man forbi. De som ser kampanjen og der og da synes det er relevant for dem, klikker for å finne ut mer.

Har du en god konverteringsbane med gode landingssider, CTAer, innsamling av kontaktinformasjon og så videre, kan du enklere konvertere interessen til nye kunder.

For å lykkes med e-postmarkedsføring bør du:

  • La besøkende abonnere på nyhetsbrev eller varsel for nye artikler.
  • Gi besøkende noe verdifullt i bytte mot deres e-postadresse, for eksempel en e-bok, sjekkliste eller lignende. Dette bør være noe som kun dine potensielle kunder ville vært interessert i å motta – målet er jo å konvertere de til betalende kunder over tid.
  • Segmentere enkelte utsendelser for eksempel ved å sende ut e-post kun til de kundene som ikke allerede har kjøpt det aktuelle produktet.
  • Bruke god tid på innholdet slik at det ikke oppleves som støy.
  • Bruke relevante handlingsoppfordrende lenker. (CTAer)

Analyseverktøy

Når du har gjennomført alle stegene over, er det på tide å analysere resultatene dine. Det må du gjøre for å vite at det du gjør faktisk fungerer, og at du klarer å få mer trafikk til nettsidene dine.

Ser du at resultatene uteblir, må du gjøre endringer.

Det er viktig å overvåke og analysere hvor mye trafikk du har på nettsiden din og hvor den kommer fra. Kommer resultatene die fra søk, annonser eller sosiale medier? Du bør også analysere annonsene dine og kampanjene dine.

Heldigvis finnes det mange gode analyseverktøy til dette, mange av de også gratis å bruke.

Google Analytics er «obligatorisk» for å forstå hva besøkende på nettsidene dine faktisk gjør. Når du har forstått atferden til dine besøkende er det enklere å ta kvalifiserte beslutninger for strategien din på SEO, innhold og sosiale medier.

Et verktøy vi bruker selv er Semrush. Vi kan også anbefale Yoast SEO plugin og MOZ.

Digital markedsføring

Tenk Digitalt hjelper deg med å utvikle en digital kommunikasjonsstrategi, et nettsted som konverterer til nye salg eller leads og synlighet i digitale kanaler!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Del denne artikkelen

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Jan Sollid Storehaug

Jan Sollid Storehaug

Daglig leder i Tenk Digitalt AS og foredragsholder. Jan har et stort engasjement for entreprenørskap og hvordan nye teknologier utfordrer oss og skaper nye muligheter. Les mer om Jans foredrag på Storehaug.no Send gjerne en epost til [email protected] eller ring 97512077 for en hyggelig prat!

Vi kan hjelpe deg med:

CTA-contact-us-new.png

Digital strategi

Tenk Digitalt kan hjelpe din bedrift å lage en praktisk plan for digital kommunikasjon og markedsføring. Vi diskuterer din digitale strategi og undersøker dine konkurrenter. Deretter kommer vi med konkrete forslag til forbedringer.

landingpage

Nettsider som virker

Har du nettsider som er godt egnet for digital markedsføring? Vi kan undersøke hvor godt nettstedet virker. Få en gratis vurdering av dine nettsider med konkrete forslag til forbedringer. Små endringer kan gi store resultater!

homepage-seo

Synlighet

Hvordan driver du trafikk til nettsidene dine? Tenk Digitalt kan lage innhold, optimalisere for søk, samt drive trafikk med sosiale medier, e-post og andre kanaler. Effektive nettsider gir mange besøk som konverteres til salg.

Jan Sollid Storehaug markedsføring i sosiale medier

Verdivurdering

Tenk Digitalt bistår gründere eller styrer som vurderer salg av sin virksomhet. Vi hjelper deg med riktig kommunikasjon mot din målgruppe. Første steg er å gjennomføre en grundig verdivurdering av din virksomhet..

Se hvordan trafikken stiger med en blogg

Finne investorer

Vi har oversikt over alle norske investorer og vet hvilke bransjer og hvilke investeringsfaser de er interessert i. Vi kan bistå ved små og store kapitalutvidelser og har deltatt i mange suksessrike norske og internasjonale emisjoner.

analysis-brainstorming-business-1571699

Aksjonærportal

Ønsker du å forbedre kommunikasjonen med dine aksjonærer? Vår aksjonærportal har BankID login for aksjonærer og styre. Løsningen kan brukes ved kapitalutvidelser og oppdaterer aksjonærregisteret med ett klikk.

Oppsummering av ukens digitale nyheter

Motta ukens mest interessante digitale nyheter direkte i innboksen helt gratis! Din e-postadresse er trygg hos oss – og du kan selvfølgelig melde deg av når som helst.

Les de siste digitale nyhetene

Vi gir deg gratis ukens viktigste digitale nyhetene fra norske nettsider som skriver om teknologi, digital markedsføring, gründerstoff, sosiale medier og søkemotorer.

Del denne artikkelen

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Ta kontakt

Tenk Digitalt hjelper deg med din digitale strategi, nettsider som konverterer til salg og økt trafikk til dine nettsider. Vi kan også bistå med verdivurdering av din bedrift og bistand til å finne nye aksjonærer. Ta kontakt i dag for en uforpliktende samtale!