Skal du lykkes med ditt webinar er det mye å forberede. Når du har gjort nødvendige forberedelser, gjenstår kanskje det aller viktigste; – å få flest mulige påmeldinger fra de du ønsker skal delta.
Det er selvsagt liten vits å legge ned mye tid til å lage det perfekte webinaret om du ikke får deltakere. Det er heller ingen vits med mange deltakere, om deltakerne ikke er i den målgruppen du ønsker å nå.
I denne artikkelen går jeg gjennom alle de beste digitale kanalene og verktøyene som du kan bruke til vellykket markedsføring av ditt webinar.
Det finnes mange digitale kanaler du kan bruke for å nå ut til din målgruppe. Det kan for eksempel være ditt eget nettsted, bruk av e-post, Google søk, sosiale medier, meldingstjenester eller presseomtale. Det finnes mange flere kanaler, men dette er de som skaffer deg mest trafikk til ditt webinar.
Før du går i gang med markedsføring av ditt webinar må du har gjort grundige forberedelser. Les mer om dette i denne artikkelen hvor jeg går gjennom det du må forberede for å komme i gang med ditt første webinar.
Vil du unngå å bruke for mye av markedsføringsbudsjettet ditt på annonser må du sørge for at du dukker opp på Google når noen søker etter søkeord som er relevante og som leder til ditt webinar.
De fleste velger imidlertid å sette av litt penger på å drive besøkende til påmeldingsiden. Gode steder å annonsere et webinar kan være med Google Ads, annonser på Facebook eller å promoterte direktemeldinger på LinkedIn.
Hvilke kanaler du skal velge avhenger av hvilket publikum du vil nå.
Digitale kanaler
Dette er de beste digitale kanalene du kan bruke til å markedsføre webinar:
- Nettsidene dine
- E-post
- Søkemotorer
- Sosiale medier
- Displayannonser
- Meldingstjenester
- Presseomtale
Før du setter i gang med å markedsføre webinaret bør du lage deg en digital kommunikasjonsstrategi. Her kan du kan lese våre fem steg for å lage en praktisk strategi for digital kommunikasjon.
Du kan også laste ned vår guide her:
Gratis E-bok
Kommunikasjonsstrategi for digital markedsføring
Last ned vår praktiske guide til hvordan du kan utvikle en digital kommunikasjonsstrategi for din virksomhet. Guiden tar deg gjennom vår fem-stegs prosess for å nå ut til din målgruppe.
Markedsføring av webinar med en god påmeldingside
Påmeldingsiden din har bare ett formål. Den skal gjøre det fristende og enkelt å melde seg på webinaret ditt. Det er konverteringsmålet til landingsiden.
Markedsføringen av webinaret har til hensikt å nå ut til så mange som mulig i din målgruppe. Påmeldingsiden skal registrere påmelding fra så mange som mulig.
For at påmeldingsiden skal virke godt må den:
- Ha et interessant tema
- Ha mange besøkende
- Være overbevisende
- Unngå distraksjoner
- Konvertere godt
Webinaret må ha et interessant tema
Når du lager webinar er det dette som virkelig må stå øverst på agendaen. Lag et webinar om et tema som målgruppen din er genuint interessert i.
Det bør selvsagt også være et tema som kan lede til salg av dine produkter eller tjenester. Har du et annet mål for webinaret er det det som må avgjøre tema. Det avgjørende er uansett om temaet er interessant for målgruppen.
Påmeldingsiden må ha mange riktige besøkende
Det er dette resten av denne artikkelen handler om. Hvordan du kan få mange i din målgruppe til å besøke påmeldingsiden til webinaret. Får du ikke besøkende til påmeldingsiden vil du jo ikke få noen deltagere på webinaret.
Påmeldingsiden må være overbevisende
Skal du nå målet om å få mange påmeldte fra målgruppen din må påmeldingsiden være overbevisende.
Bruk gjerne video! Lag en kort introduksjon til webinaret hvor du går rett på sak og diskuterer de viktigste temaene du vil dekke i webinaret.
Teksten på påmeldingsiden må også overbevise. Du bør forklare hvorfor dette er et viktig tema, hva du vil dekke og hva deltakerne vil sitte igjen med etter webinaret.
Det bør også finnes en presentasjon av foredragsholdere og gjester. Er det bare du som skal presentere bør du gi noen stikkord som underbygger din troverdighet. Positive kundereferanser er et annet eksempel som overbeviser folk om din troverdighet.
Påmeldingsiden må ikke ha noen distraksjoner
En effektiv påmeldingside har absolutt ingen distraksjoner.
Vi anbefaler å fjerne meny og footer. Du bør ikke ha linker ut fra siden eller alternative konverteringsmål som konkurrerer med påmeldingen.
Du bør for eksempel ikke falle for fristelsen til å gi bort en gratis guide mot kontaktopplysninger. Gjør du det, vil du redusere konverteringsgraden for påmeldinger til webinaret, som er det bestemte konverteringsformålet for akkurat denne landingsiden.
Noen ganger kan du gjøre unntak.
Konverterer landingsiden din til under 5% av de besøkende, kan du i noen tilfeller øke konverteringen til 50% med en gratis nedlasting. Da vil du kunne bruke e-postadressene du samler til å minne om webinaret.
Dette vil kunne føre til økt påmelding totalt sett.
Påmeldingsiden må konvertere godt
Har du en overbevisende påmeldingside, fri fra distraksjoner, har du trolig skapt en påmeldingside som vil konvertere godt.
Du må ikke glemme at landingssiden også må ha en tydelig påmeldingsknapp og en godt designet konverteringsbane.
Det er utrolig stor forskjell på en påmeldingside som virker godt og en som ikke virker. Jeg har sett enkelte påmeldingsider som konverterer over 65% av de besøkende. Men jeg har også sett konvertering under 1%.
Du kan lese mer om hvordan du lager en god påmeldingside i denne artikkelen.
Markedsføring av webinar med dine nettsider
Har du mange besøkende til nettsidene dine er det en flott kanal for å få deltakere til webinaret. Start med en god påmeldingside som nevnt over.
Deretter vil jeg anbefale at du lager handlingsoppfordringer (CTA’er/Call to Actions) som du legger på alle sider som har trafikk. Typisk bør den få en sentral plassering på forsiden din. Men glem for all del ikke bloggen din.
Du finner enkelt ut hvilken trafikk de ulike sidene har i Google Analytics. Legg inn handlingsoppfordringen med link til påmeldingsiden som en “annonse” etter noen avsnitt i en artikkel, eller høyt opp på andre sider som har mye trafikk.
Slik sørger du for at budskapet ditt blir sett av mange som besøker nettsidene dine.
Markedsføring av webinar med e-post
Har du en e-postliste med kunder, potensielle kunder og samarbeidspartnere?
Om du ikke allerede har en e-postliste, vil jeg anbefale på det sterkeste at du begynner å samle e-postadresser fra besøkende til nettsidene dine.
Vær oppmerksom på de relativt nye GDPR reglene. Nå kan bedrifter bli bøtelagt med ganske store summer dersom de markedsfører mot privatpersoner uten deres tillatelse eller bryter med regler om oppbevaring av persondata.
Automatiser e-postmarkedsføringen av webinaret
De fleste tjenestene som brukes til å arrangere webinarer har også en modul for automatisering av invitasjoner og påmeldinger.
Har du en god e-postliste med potensielle kunder som er interessert i temaet du skal dekke, er det den rimeligste måten du kan markedsføre ditt webinar. Har du god sporing på nettsidene dine vet du også hvem som har besøkt påmeldingsiden din.
Jeg anbefaler å lage en såkalt “dryppkampanje” mot din e-postliste. En dryppkampanje er en automatiserert oppfølging med en serie med e-post invitasjoner.
Forslag til e-post dryppkampanje:
- Ditt tema + velkommen til gratis webinar (2-3 uker før webinaret)
- Ditt tema + 45 minutter med alt du må vite! (1 uke før webinaret)
- Ditt tema + Tre dager igjen til gratis live-webinar (3 dager før)
- Ditt tema + Gratis live-webinar i morgen! (24 timer før)
- Ditt tema + Vi starter om en time (1 time før)
- Ditt tema + Slik får du tilgang til webinaret (15 minutter før)
- Ditt tema + Vi er i gang (rett før oppstart)
Det er viktig at du vet hvem som er påmeldt og ikke fra e-postlisten din. Du bør nemlig følge opp de påmeldte like aktivt, men med en annen ordlyd.
Jeg anbefaler også å lage en dryppkampanje for oppfølging etter webinaret. Du kan lære mer om automatiserte e-post kampanjer som du bør bruke. Med eksempler.
Bruker du teknikken med en nedlasting som sekundær konvertering, bør du også legge til disse e-postadressene til listen din. Målet må være å få dem til å melde seg på.
Les også min artikkel om gode løsninger for automatisering av e-post.
Markedsføring av webinar med søkemotorer
Optimalisering av en påmeldingside for søkemotorer krever litt kunnskap om SEO eller søkemotoroptimalisering på norsk.
Med riktig SEO kan du lage en påmeldingside som rangerer høyt for søkeordet dine potensielle kunder ville bruke når de leter etter dine produkter eller tjenester. Da kan du få mange påmeldinger uten å bruke annonser for å drive trafikk til siden.
Et annet alternativ er å lage en grundig artikkel om temaet som du så optimaliserer for søk. Deretter kan du legge inn annonser eller handlingsoppfordringer for webinaret i artikkelen. Har du allerede en artikkel som har godt med trafikk fra Google kan du også utvide artikkelen og promotere webinaret på den siden.
I følge Marketo starter så mye som 93% av alle B2B kjøp med et søk. Dette er årsaken til at søkemotoroptimalisering er viktig for alle som selger til bedrifter.
Du må treffe med søkeintensjon for nøkkelordet
Du bør også tenke på intensjonen i et søk når du bestemmer deg for hvilke søkeord du vil optimalisere for. Nøkkelord som du skriver inn på siden må være relevante for den som søker og intensjonen med søket.
“Det beste stedet å gjemme et lik er på side to av et Google søk”
Typisk utsagn fra en SEO ekspert
Poenget her er at de tre øverste resultatene får nesten alle klikk og det er svært få som går til side to. De fleste gjør bare et nytt søk som treffer bedre i forhold til deres intensjon med søket.
Hva har størst betydning for rangering
Google er veldig hemmelighetsfulle med hvordan de rangerer resultatene av et søk. De ønsker ikke at alle som lager nettsider skal tilpasse seg deres regler. De vil bare at du skal lage et godt nettsted med god informasjon.
Det er mange verktøy du kan bruke for å optimalisere nettsidene dine for søk.
Vårt valg av verktøy er SEMRush. Det er et flott verktøy for å forbedre resultatene i søkemotorene. SEMRush har selvsagt enorme datasett og dermed mulighet til å gjøre undersøkelser som viser hva som har størst betydning.
Dette er de viktigste tingene som påvirker din plassering i et Google søk i følge SEMRush sin undersøkelse.
De viktigste rangeringsfaktorene for SEO:
- Direkte trafikk til nettstedet ditt
- Brukersignaler
- Sidens autoritet
- Lengde på innholdet
- Sikkerhet
- Bruk av nøkkelord på siden
SEO: Direkte trafikk til nettstedet ditt
Google favoriserer merkevarer som folk har tillit til.
Derfor er det viktigste rangeringskriteriet hvor mange som går rett inn på nettsiden din. Har du en stor del av trafikken til nettsiden fra besøkende som skriver inn din URL eller har den som bokmerke?
Google ser på dette som at dine besøkende stoler på deg og kommer tilbake gang på gang.
Hva kan du gjøre for å få flere direkte besøkende?
Domenenavnet ditt bør være lett å huske. Har du et vanskelig domenenavn blir det færre som går rett inn på siden. Er det i tillegg lett å stave feil? Da får du få direkte besøk.
En annen måte å få mye direkte besøk er å ha en tjeneste på nettstedet som brukere må logge inn for å få tilgang. Et eksempel er et online kurs eller andre verdifulle tjenester.
I bunn og grunn handler det imidlertid om å bygge en merkevare som kundene dine stoler på. Presseomtale fører som regel til en økning i direkte besøk, så vel som via søkemotorer. Et “brand-søk”, – at folk søker etter merkevaren din, har også stor betydning.
SEO: Brukersignaler som Google følger med på
Google følger også med på brukersignaler som brukes for å vurdere hvor gode nettsidene dine er.
De viktigste brukersignalene er lengde på besøk, antall sider per besøk og fluktrate. Gode nettsted holder de besøkende engasjert lenge og de besøkende ser på flere sider.
Dette er veldig enkel logikk. Tenk deg at første plassering på resultatsiden får mange klikk. De fleste forlater imidlertid siden med en gang, for så å klikke på det andre treffet på resultatlisten. Der blir de lenge og ser også på flere andre sider.
Hva forteller dette Google?
Det forteller Google at det andre treffet er bedre enn det første. Om dette skjer ofte vil Google flytte det andre treffet opp på førsteplass og du rykker nedover på listen.
SEO: Sideautoritet og nettstedets autoritet
Google måler nettsider og nettsteders autoritet ved å se på hvor mange som har linket til innholdet. Dette er årsaken til at det kan være vanskelig å ta over førsteplassen hvis det har ligget noen andre der å sanket linker i lang tid.
Ligger du øverst på en resultatside øker sjansene betydelig for at noen linker til innholdet ditt.
Det finnes også mange andre måter å få linker på. Arrangerer du et webinar med en gjest eller andre som bidrar til arrangementet, be dem om en link til dine sider!
Finner du andre nettsider som kunne hatt en link til webinaret? Be om en link til dine sider!
Har du fått en uttalelse fra noen? Be om link til dine sider!
Det er en type link som du ikke bør bruke. Det er kjøpte linker. Oppdager Google at du har betalte linker til siden din risikerer du at de de-lister siden. Da får du ingen søketrafikk.
“Du kan også be om hjelp fra en SEO ekspert. Tenk Digitalt bidrar gjerne med å analysere nettsidene dine og sammenlinger med dine konkurrenter. Vi kan fortelle deg hvilket innhold nettsidene dine bør ha for å få en økning i trafikk fra riktig målgruppe.”
SEO: Lengde på innholdet
Veldig mange norske nettsider har lite innhold og sider med lite tekst. De har ofte bare 2-300 ord per side. Google vil alltid favorisere sider som har mye innhold om et tema.
Det er vanskelig å tenke seg at en side som bare har 300 ord kan dekke temaet godt. Vil du bli funnet på søk må du skrive lenger innhold. Mer enn 1500 ord er ofte nødvendig for å kapre førsteplassen – noen ganger lenger.
SEO: Sikkerhet er et must
Google liker ikke nettsted som ikke tar sikkerheten på alvor. Derfor vil de ikke vise siden på en Chrome nettleser med mindre du endrer innstillingene på maskinen din. Har du ikke installert et SSL sertifikat for kryptering av siden vil du ikke bli rangert som fortjent.
Det finnes imidlertid mange gode gratisløsninger, som Let’s encrypt.
Du kan lære flere detaljer i denne artikkelen om SEO: Slik søkemotoroptimaliserer du nettsidene dine
Bruk av nøkkelord på siden
SEMRush undersøkelsen legger lite vekt til bruk av nøkkelord på siden, men dette er fortsatt helt avgjørende for å kapre de beste plasseringene.
Følger du disse tommelfingerreglene kan du nå langt:
- Nøkkelord i sidens tittel
- Nøkkelord i URL
- Nøkkelord i metabeskrivelse
- Nøkkelord i begynnelsen av teksten
- Nøkkelord i stikktitler
- Nøkkelord bør utgjøre 0,5% – 1,5% av antall ord på siden
Det antas at Google bruker mer enn 230 ulike signaler for å rangere nettsider. Det er med andre ord mye mer enn punktene over som kan avgjøre din plassering.
Den store fordelen med trafikk fra søkemotorer er at den besøkende finner deg når de leter etter løsningen på et problem de har. Sannsynligheten for at de planlegger å skaffe produktet ditt eller tjenestene dine er derfor større enn mange andre kilder til trafikk.
I bunn og grunn er det opp til deg å lage nyttige nettsider for kundene eller potensielle kunder og bygge merkevaren din.
“Your brand isn’t what you say it is, it’s what Google says it is”
Chris Anderson, sitat fra boken: Influence
Markedsføring av webinar med Google Ads
Har du ikke kompetansen, budsjett til å få hjelp, eller tid til å lære deg SEO kan du bruke Google Ads for å kjøpe deg plass på toppen av resultatlisten.
Med Google Ads byr du på stikkord som du ønsker at søket ditt skal vises for. Selve annonsen er nesten helt lik et organisk resultat, men det er merket som “Annonse”.
Med Google Ads er det imidlertid mange fallgruver som du må passe på. Du bør være nøye på at du ikke bruker penger på å drive trafikk som ikke konverterer.
Du kan lese mer om hvilke Google Ads feil du må unngå i denne artikkelen.
Markedsføring av webinar med sosiale medier
En langt enklere måte å få mye trafikk til påmeldingsiden er sosiale medier. Særlig Facebook er svært enkelt å få mye trafikk fra.
Ulempen med klikk fra en annonse i sosiale medier er at den som klikker ikke nødvendigvis er i kjøpemodus. Har de klikket har de sannsynligvis interesse for temaet. Problemet er at om de kom over annonsen tilfeldig så er de mer krevende å konvertere.
Markedsføring av webinar på Facebook
Facebook har over 3,5 millioner brukerkontoer i Norge, i følge Ipsos Social Media tracker Q2 2020. Det er 83% av alle innbyggerne i Norge.
Ingen under 18 år er med i tallene. I alderen 18-59 har omkring 85% av befolkningen en konto.
På Facebook når du altså nesten alle over 18 år.
Har du mange følgere på Facebook kan du få en del trafikk fra organisk rekkevidde bare ved å legge ut en post. De fleste vil imidlertid bruke et lite budsjett på å nå ut til målgruppen.
Det er ikke veldig komplisert å komme i gang med markedsføring på Facebook. I denne artikkelen forklarer jeg hvordan du kommer i gang.
Den andre store fordelen med Facebook er at det relativt rimelig kostnad for et klikk. Dette forutsetter at annonsen din er interessant for målgruppen din.
Som med Google Ads er det flere fallgruver med Facebook annonsering. Har du ikke budsjett til bistand fra en ekspert er det derfor en god idé å lære seg hvordan du gjør dette riktig.
Markedsføring av webinar på LinkedIn
Linkedin er et nettverk for profesjonelle. Det er derfor en flott kanal om du selger produkter eller tjenester til bedrifter.
I denne artikkelen forklarer jeg hvordan du kan få tusenvis av riktige kontakter på LinkedIn.
Selv har jeg nær 30.000 følgere på LinkedIn. Når jeg legger ut et innlegg får jeg mellom 5.000 og 25.000 visninger organisk. I noen sjeldne tilfeller har jeg hatt over 100.000 visninger av et innlegg. Antall visninger bestemmes av hvor interessant innlegget er for mine følgere, hvor stort engasjement en post hart og hvem som deler mitt innlegg videre til sine følgere.
Den mest målrettede muligheten jeg har til å nå mine følgere er muligheten til å sende mine kontakter direktemeldinger. Dette gjør jeg sjeldent og kun når jeg har noe av stor verdi som jeg kan gi bort, som for eksempel gratis billetter til et foredrag eller et webinar som jeg tenker har stor interesse for min kontakt.
Du kan også promotere webinaret ditt på LinkedIn.
Kostnad per klikk er ofte en god del høyere enn på Facebook. Fordelen er at du kan segmentere målgruppen bedre. Du kan blant annet bruke stillingstittel som kriterium for hvem du målretter kampanjen mot.
Andre sosiale medier
Det finnes selvsagt mange andre sosiale kanaler du kan bruke.
Jeg anbefaler imidlertid at du ikke bruker for mange kanaler på en gang. Det krever nemlig litt innsats å lære seg å bruke de forskjellige kanalene. Bli god på en før du går løs på neste!
Andre sosiale medier du kan bruke for å markedsføre webinaret:
- YouTube – Har mer enn 3 millioner Norske seere hver måned. Åpenbar mulighet for å markedsføre webinaret ditt. Lag en reklamevideo!
- Instagram – Har mer enn 2,4 millioner brukere. Samme annonseplattform som Facebook. Mange unge voksne kvinner.
- Twitter – Har 1,1 millioner Norske månedlige brukere.
Dette er ikke en uttømmende liste. Det er mange flere sosiale plattformer du kan benytte for å skaffe deltakere til webinaret ditt.
Digital markedsføring
Markedsføring av webinar med displayannonser
Displayannonser eller bannerannonser er betalt synlighet på andre nettsted eller mobile apper. Ofte på nettsider som har stor trafikk, som medier eller forbrukertjenester.
Displayannonser kan være en fin måte å bygge merkevare, samtidig som de bidrar til trafikk. Displayannonser har ofte lav klikkfrekvens, men de blir jo sett.
Det er en tommelfingerregel i digital markedsføring som sier at man må se budskapet syv ganger før det oppfattes. Derfor kan displayannonser bidra til merkevarebygging og synlighet.
Norske medier
Norske mediehus har brukt lang tid på å tilpasse seg en endret situasjon i markedet. De henger fortsatt etter.
En annonse på vg.no eller dn.no vil bli sett av mange. En annonse der kan gi god trafikk om kanalen er riktig for budskapet ditt. Finnes det en nisjeavis som treffer din målgruppe kan dette også være et godt alternativ.
Schibsted Annonseweb er en kanal hvor man kan bestille og følge opp displayannonser i VG, Aftenposten, Finn.no, E24, Bergens Tidene, Fædrelandsvennen, Stavanger Aftenblad, Adresseavisen, sysla.no og prisjakt.no.
Annonseweb har automatisk digital bestilling. De krever minimum 3 virkedager for å sette en annonse i produksjon.
Google Display Network
Det er mer enn 2 millioner nettsteder verden over som er med i Google Display Network.
Ved hjelp av Google Ads kan du lage bildeannonser i ulike formater og få dem vist på nettsted med besøkende fra Norge. Du kan målrette annonsene slik at du bare viser annonsen til din målgruppe.
Facebook Audience Network
Bruker du Facebook for å annonsere kan du gjøre annonsene dine synlige på Facebook Audience Network.
Det er mer enn en million nettsteder og mobile apper som er tilknyttet. Vær imidlertid oppmerksom på at det finnes nettsteder og apper som du ikke vil ha webinaret ditt markedsført på. Skal du bruke denne kanalen må du være bevisst på dette ved oppsett av kampanjen.
Det finnes svært mange andre displaynettverk, men dette er de mest brukte i Norge. Skal du markedsføre internasjonalt kan det være vel verd å undersøke alternativene. Flere av verdens største mediehus benytter andre nettverk.
Markedsføring av webinar med meldingstjenester
En relativt ny men virkningsfull kanal er markedsføring gjennom meldingstjenester. Dette er virkningsfullt hvis det gjøres riktig og kan gi svært gode resultater. Som alltid når nye kanaler lanseres er prisen relativt lav sammenlignet med andre kanaler.
For tiden er det stort tilbud og liten etterspørsel. Har du et godt tema og lager en god kampanje, kan du få en lav kostnad per klikk.
Facebook Messenger
Alle som har en Facebook konto har også Messenger. I følge Ipsos bruker 47% av alle nordmenn Messenger daglig. Det er marginalt flere enn SnapChat med 45%.
Som med sosiale medier og e-post, kan du lykkes godt organisk. Det kan du oppnå om du bygger en liste med interessenter på Messenger. Har du en Messenger chatbot kan du samle kontakter og sende ut meldinger via Messenger til dine kontakter. Uten kostnader.
Du kan også sende betalte meldinger til din målgruppe, til ukjente kontakter mot betaling.
SnapChat
SnapChat har mer enn 2,6 millioner brukere i Norge. Kanalen har svært mange unge voksne. Er unge voksne din målgruppe kan dette være verdt et forsøk.
Du kan også sende sponsede meldinger på LinkedIn, Outlook, WhatsApp og flere andre.
Markedsføring av webinar ved omtale i media
Kan det være andre kanaler som passer for å markedsføre webinaret ditt?
Presseomtale kan også være en god anledning til å nå ut til nye potensielle kunder. Har du et hot tema eller en spennende allment interessant nyhet? Da kan du kanskje få omtale. Forbered gjerne en artikkel som journalisten kan bruke tekst fra med sitater fra deg.
Jeg anbefaler å starte med å bygge relasjoner til journalister som dekker temaer som er relevant for din målgruppe og som har skrevet lignende saker. Har du pressekontakter kan du tilby dem artikkelen eksklusivt før du gir den til andre om de bekrefter at de vil lage et oppslag.
Når saken publiseres sender du ut en pressemelding til andre medier som kan ha interesse for saken. Omtale i mediene bidrar til å bygge merkevaren din og kan gi god trafikk til nettsidene dine.
Er du ikke helt klar til å arrangere ditt første webinar? Les gjerne min artikkel om hvordan du forbereder deg til et webinar.
Markedsføring av webinar er svært så effektfullt akkrat nå!
Nå som mange sitter på hjemmekontor har du en unik mulighet til å komme i gang med å lage webinar. Webinarer er er ekstra nyttige nå som ingen kan delta på seminarer eller fysiske møter.
Lykkes du med webinarer kan du skaffe mange nye kunder fra ditt hjemmekontor.
Jobber du som meg hjemmefra i dag og tenker du kan organisere deg bedre i din nye arbeidsdag? Da avslutter jeg med å tipse deg om min artikkel om hvordan jeg jobber effektivt på hjemmekontor.
Jeg ønsker deg lykke til med markedsføringen av ditt webinar!
I denne artikkelen går jeg gjennom ni måter du kan få mer trafikk til dine nettsider.