Hva skal til for å lykkes med digital markedsføring? I innlegget går jeg gjennom hvordan du kan få mest effekt med minst mulig tid og penger og unngå de vanligste feilene mange gjør.
Jeg forklarer hvorfor en digital strategi er avgjørende for at du skal lykkes og hva som bør inngå i denne.
Jeg viser også hvordan du sjekker dine eksisterende nettsider og gir deg verktøy du kan bruke. Du får også oppskriften på hvordan du skaper nye nettsider som virker for din digitale strategi og hvordan du lager en plan og måler dine oppnådde resultater.
Kopi av min presentasjon med linker til nettsider og verktøy som jeg gikk gjennom under foredraget, kan lastes ned på denne linken.
Foredraget ble holdt for inkubatorbedriftene til Kunnskapsparken Bodø. Det inngår i en webinarserie med tre innlegg hvor jeg hadde en diskusjon i forkant og etterkant av hver enkelt presentasjon.
Du finner de de to andre foredragene her: «Hvordan lykkes med din startup» og «Hvordan finansiere din startup.»
Store overskrifter
Som du ser er det store temaer, så innleggene er ment for diskusjon med mål om å gi deg overskriftene på hva du bør være opptatt av.
Jeg vil også anbefale deg å lese artikkelen «Kommunikasjonsstrategi for digital markedsføring» og laste ned 5 steg for å lage en praktisk digital kommunikasjonsstrategi
Ta gjerne kontakt om du har spørsmål.