Landingsside: Slik lager du en konverteringsmaskin - Tenk Digitalt
En laptop står åpen på et bord med en meget effektiv landingsside synlig på skjermen.

Landingsside: Slik lager du en konverteringsmaskin

En godt optimalisert landingsside konverterer mer nettrafikk til salg. Her finner du ut hvordan du legger opp dine landingssider for å selge mer på nett.

En landingsside kan fokusere på ulike handlinger. Dette kan for eksempel være å få besøkende til å gjennomføre et kjøp, fylle ut et skjema, legge igjen e-postadressen eller be om å få teste en gratis prøveversjon av en tjeneste.

 

Innhold

  1. Hva er en landingsside?
  2. Hva er konverteringsrate?
  3. Hva er forskjellen på en landingsside og en vanlig nettside?
  4. Hvorfor gir landingssider så mange konverteringer?
  5. Slik planlegger du utforming av en fantastisk landingsside
  6. Designmal for fire typer landingssider
  7. Slik finjusterer du din landingsside
  8. Landingsside oppsummert

 

Hva er en landingsside?

Vi kaller slike nettsider for landingssider fordi det er der besøkende «lander» etter å ha klikket på en link i en annonse, nyhetsbrev, en CTA (call to action) eller en post i sosiale medier.

Formålet med en landingsside er å skape konverteringer, enten via direkte salg eller innsamling av prospekter.

 

Hva er konverteringsrate?

Konverteringsraten er rett og slett hvor mange av de besøkende på nettstedet ditt som faktisk gjør en ønsket handling, som for eksempel å kjøpe et produkt eller legge igjen kontaktinformasjon.

Ved å følge med på konverteringsraten kan du se hvor godt landingssider fungerer og justere kampanjene dine deretter.

Når du måler konverteringsraten starter du med å se på antall besøkende på en landingsside og hvor mange av disse som faktisk gjør ønsket handling. Deretter kan du følge opp med de som legger igjen kontaktinformasjon og se hvor mange av disse som konverterer til salg.

Med denne informasjonen kan du regne ut anskaffelseskostnaden per kunde eller salg og sammenligne med hvor mye du har brukt på en bestemt kampanje.

Ved å ha god oversikt over alle leddene i konverteringsbanen kan du justere landingssider for å øke eller redusere kostnadene og forbedre resultatene dine. Det er med andre ord viktig å følge med på konverteringsraten og justere kampanjene dine etter behov.

 

Hva er forskjellen på en landingsside og en vanlig nettside?

Hovedforskjellen på en landingsside og en vanlig nettside er hvordan sidene er utformet. Mens en vanlig nettside gjerne inneholder mange ulike elementer og ulike handlingsoppfordringer, vil en landingsside bare inneholde én handlingsoppfordring.

Et godt eksempel er en hvilken som helst bedrifts velkomstside. Der finner du kanskje mye informasjon. Formålet med denne siden er at du skal bli interessert i bedriften og deres produkter.

Derfor vil du finne mange konkurrerende budskap på velkomstsiden: «Fyll ut dette skjemaet», «Lær mer om våre produkter», «Start en gratis prøveperiode».

Dette gjelder også for andre «vanlige» sider på nettstedet: disse elementene finner du igjen i artikler og på «Om oss»-siden.

Her vil jeg presisere at det ikke er noe galt med denne utformingen. Ulike nettsider har ulike formål. Men dette er årsaken til at du ikke bør sende trafikk fra annonser til denne typen sider.

Landingssider har derimot bare ETT mål. Den skal lede de besøkende mot en spesifikk handling. Den samme handlingen vil ofte oppforderes til mange steder på et nettsted. Som regel vil alle disse oppfordningene lede til en landingsside der handlingen gjennomføres.

Gode hjemmesider informerer om alt kundene trenger å vite, men en landingsside lages kun for å konvertere til kundekontakt eller salg. Grunnen til dette er at nettsider som fokuserer på ETT enkelt mål får flere konverteringer.

Relevant artikkel: Hvordan du lager gode handlingsoppfordringer.

Landingssider og annonser

Som nevnt er landingssider en side folk blir sendt til etter å ha klikket på en link. Når noen først har klikket på en link, er det fordi de er interessert i å få mer informasjon om et spesifikt tema. Derfor er det uhyre viktig at en landingsside samsvarer med linkens løfte om info, og kun dette.

Hvis du har laget en annonse for et produkt er det dette folk er interessert i når de klikker på annonsen. De vil lese mer om, og muligens kjøpe, produktet de så i annonsen, men er de ikke interessert i å bli sendt til hovedsiden på nettstedet ditt.

Om du sender dem til forsiden eller produktsidene, eller om landingssiden er utformet på en lite informativ måte eller tar opp andre temaer, risikerer du tap av salg.

Derfor bør alle markedsføringskampanjer lede til en konsis landingsside. Da kan du øke effekten av kampanjen din, og få en høyere konverteringsrate.

en strategi for inbound marketing er viktig

Gratis E-bok

Hva er inbound marketing og hvordan lager du en inbound-strategi?

Last ned vår gratis guide Hvordan lage en inbound marketing-strategi. En inbound marketing-strategi vil hjelpe deg med å systematisere din digitale markedsføring, slik at du kan tiltrekke medlemmer av din målgruppe og konvertere dem til kunder.

Hvorfor gir landingssider så mange konverteringer?

Det er hovedsakelig to grunner til at landingssider gir flere konvertering enn andre nettsider:

  1. Én handlingsoppfordring blir gjentatt flere ganger
  2. De er designet for å nå en bestemt målgruppe

Som du ser er det ikke bare fokuset på en handlingsoppfordring som er årsaken til at landingssider gir høye konverteringsrater. Muligheten for å sende ulike målgrupper til ulike landingssider spiller også en stor rolle.

Fordi landingssider er siden folk havner på når de klikker på en link, er det enkelt å justere sidene. De kan derfor tilpasses med informasjon som er viktig for den målgruppen som skal se siden.

Du kan også bruke landingssider til å gi unike tilbud. Vil du for eksempel gi abonnentene på nyhetsbrevet ditt en spesiell rabatt, kan du sende ut et nyhetsbrev med link til landingssiden for akkurat det tilbudet.

Flere landingssider gir bedre resultater

HubSpot har også funnet ut at jo flere landingssider du har, jo bedre er det. Dette er egentlig enkel matematikk. Flere landingssider gir deg flere konverteringsmuligheter, og da vil naturligvis antallet leads også øke.

Statistikk fra HubSpot viser at flere landingssider fører til flere konverteringer
Statistikk fra HubSpot viser at flere landingssider fører til flere konverteringer.

I sin undersøkelse fant HubSpot ut at når bedrifter øker fra 10 til 15 landingssider, samler de 55 % flere leads.

Som nevnt er det logisk at du får flere leads når du har flere landingssider. Men utenom at du fysisk får flere konverteringspunkter på nettstedet ditt, får du også to andre fordeler:

  1. Mer variasjon i tilbudene
  2. Flere landingssider gir mer materiale for inbound marketing

Med flere landingssider vil du kunne gi mer variasjon i tilbudene dine. For hvis besøkende ikke finner et tilbud som tiltaler dem er løpet kjørt. Da er det viktig å ha mange ulike tilbud for å fange interessen til flest mulig.

Flere landingssider gir deg også mer materiale du kan bruke i inbound marketing. Nøkkelen til effektiv inbound marketing er godt innhold. Jo flere landingssider og tilbud du har, jo mer innhold kan du skape.

 

Slik planlegger du utforming av en fantastisk landingsside

For å lage en effektiv landingsside er det viktig å planlegge nøye. Her er noen spørmål du må ta stilling til:

Hvem er målgruppen?

Finn ut hvem målgruppen din er og hva de ønsker. Dette vil hjelpe deg med å tilpasse innholdet på landingssiden slik at det appellerer til dem og får dem til å utføre den ønskede handlingen.

Hva er budskapet?

Identifiser hva du ønsker å kommunisere med målgruppen din. Hva er det unike salgsargumentet ditt? Hva gjør din tjeneste eller produkt spesielt? Tenk på hvordan du kan formidle dette budskapet på en klar og enkel måte.

Hva vil du oppnå?

Når du har klart for deg hvem målgruppen er og hva du vil si til dem, kan du begynne å tenke på designet av landingssiden. Hvordan du utformer dette avhenger av hva du ønsker å oppnå: hva slags konverteringshendelse er du ute etter?

Ønsker du et salg der og da, eller vil du varme opp besøkende ved å få dem til å melde seg på nyhetsbrevet ditt? Velger den besøkende å kjøpe noe der og da blir de konvertert til kunder. Hvis de velger å legge igjen e-postadressen sin har de konvertert til leads.

 

Designmal for fire typer landingssider

Det finnes flere ulike typer landingssider, og jeg vil gi deg tips til hvordan du kan utforme landingssider for fire ulike formål:

  • Melde seg på nyhetsbrev
  • Selge et produkt
  • Teste gratis prøveversjon
  • Generere kvalifiserte leads

Et generelt tips uansett hva som er formålet med landingssiden er å fjerne distraksjoner. Sørg for at besøkende ikke blir distrahert fra det du vil at de skal gjøre. Fjern alt av navigering og menyer som du finner på vanlige nettsider fra landingssider.

Videre skal jeg tipse deg om hvilke elementer du bør bruke på ulike landingssider.

Landingsside type 1: Melde seg på nyhetsbrev

En landingsside med mål om å få besøkende til å melde seg på nyhetsbrevet ditt er gjerne designet for å tilby en gratis ressurs i bytte mot at de blir abonnenter.

En slik gratis ressurs kan være en e-bok, «Slik gjør du»-guide, eller noe annet målgruppen din vil være interessert i.

Slik kan du designe en landingsside for påmelding til nyhetsbrev:

Overskrift: Hva får de?

Mange vil være skeptiske til å gi deg e-postadressen sin. Det er veldig forståelig: de vet ikke om du kommer til å fylle innboksen deres med meldinger og irriterende meldinger eller ikke. I tillegg er det alltid en risiko for at e-postadressen blir solgt videre.

Derfor må overskriften din vise dem nøyaktig hva det er de får.

Detaljert underoverskrift

I tillegg til en beskrivende overskrift, bør du også benytte deg av en underoverskrift for å gi besøkende mer informasjon om tilbudet ditt. Den bør si noe om hva det er og hvorfor det er verdifullt.

Bildebruk

En overskrift og underoverskrift er en god start når du skal fortelle folk hva det er de får når de melder seg på nyhetsbrevet ditt. Men, det er ikke alltid så lett å se for seg hva de får. Derfor er det lurt å bruke et bilde for å vise dem det.

For «gratis e-bok» eller «ukentlig nyhetsbrev» sier svært lite om innholdet i e-boken eller nyhetsbrevet. Derfor kan du godt bruke en illustrasjon av hvordan nyhetsbrevet ditt eller den gratis ressursen ser ut.

Under ser du eksempel på vår egen landingsside som folk lander på når de klikker på vår CTA om å melde seg på nyhetsbrevet vårt.

En enkel, men veldig tydelig overskrift, en underoverskrift som forklarer hva du får, og et illustrasjonsbilde.

Eksempel på en av våre egne landingssider: nyhetsbrev

Handlingsoppfordring 1: “Above the fold”

“Above the fold” er et uttrykk som refererer til det innholdet på en nettside som er synlig uten at man må bla nedover på siden.

Dette området er det området på en nettside som får mest oppmerksomhet, og derfor er det smart å legge inn den første handlingsoppfordringen din i dette området.

Legg derfor inn et skjema for å melde seg på nyhetsbrevet ditt like under overskriftene dine.

Hvis overskriftene dine er sterke nok, vil de fleste konverteringene på en slik landingsside komme fra den første handlingsoppfordringen.

Innholdsliste

Om noen blar nedover siden («below the fold») betyr det at de trenger mer informasjon før de melder seg på.

Det er her innholdslisten kommer inn i bildet. Denne listen går mer i dybden av hvorfor det er verdt å gi fra seg e-postadressen sin i bytte mot tilbudet ditt.

Hva du inkluderer i denne listen avhenger av hva du gir bort:

  • For et webinar nevner du hva de kommer til å lære
  • For en guide forteller du hvilke strategier guiden dekker
  • For et nyhetsbrev forteller du hva du kommer til å sende dem

Sosialt bevis

Sosialt bevis er nyttig på alle landingssider. Dette elementet kan hjelpe deg med å øke konverteringsraten din.

Sosialt bevis kan være et tall på hvor mange som allerede abonnerer på nyhetsbrevet, eller tilbakemeldinger fra fornøyde abonnenter.

Handlingsoppfordring 2

Til slutt vil jeg anbefale at du legger inn en handlingsoppfordring på bunnen av landingssiden din.

På denne måten forsikrer du deg om at det siste besøkende på siden ser er en handlingsoppfordring, samtidig som at de slipper å bla helt til toppen av siden igjen.

En slik CTA fungerer som en påminnelse.

Landingsside type 2: Selge et produkt

Denne typen landingsside hjelper deg med å selge produktene dine, uansett om det er et nettbasert kurs eller konsertbilletter.

Overskrift: Klar fordel

Målet med en landingsside som skal hjelpe deg med å selge et produkt er å fange folks oppmerksomhet. Da må du raskt gi dem en klar fordel ved å kjøpe produktet ditt.

For å finne ut hva overskriften skal fokusere på, må du finne ut hva som er viktig for din målgruppe.

Skal du selge en vasketjeneste til småbarnsfamilier vil du sannsynligvis fokusere på at de kan få mer tid med barna, mens en student kanskje heller vil gå på fest enn å vaske.

Få leseren på kroken

For å underbygge overskriften som fokuserer på fordeler, må første avsnitt sørge for å få leseren på kroken.

Denne delen av teksten kan være ganske salgspreget fordi du retter deg mot en spesiell målgruppe. Dette er grunnen til at slike tekster fungerer, selv om de er mer selgende enn tekstene på mange andre landingssider.

Bakgrunnshistorien

Det neste elementet på landingssiden er bakgrunnshistorien til produktet. Her forteller du om hvilke problemer du hadde, hvordan du løste dem og hvorfor du bestemte deg for å tilby akkurat dette produktet.

Bruk den tunge skytsen

Når du har fortalt produktets bakgrunnshistorie er det på tide å bruke den tunge skytsen. Her gir du en grundig presentasjon av produktet, og en liste over hva som er inkludert.

Ta også med hvordan innholdet i produktet kan hjelpe dem med deres problemer.

Tilbakemeldinger fra kunder

På en landingsside der fokuset er å selge er det også et smart trekk å inkludere noen tilbakemeldinger fra fornøyde kunder på siden.

Handlingsoppfordringer

På denne typen landingssider bør du ha minst to tydelige handlingsoppfordringer som sier «kjøp nå».

Den første bør komme like etter at du har presentert produktet, og den andre bør komme etter tilbakemeldinger fra kunder.

Garanti

Hva slags garanti tilbyr du? Dette er viktig for mange kunder, og kan være avgjørende for om de kjøper produktet eller ikke.

Her bør du informere om angrerett, tidsfrister og om du tilbyr noen spesielle garantier eller prøveperioder.

Skriv så detaljert som mulig, slik at det er enkelt å forstå hva garantien dekker.

Landingsside type 3: Teste gratis prøveversjon

Denne typen landingsside skiller seg ut sammenlignet med andre landingssider. Målet med en landingsside for å få en gratis prøveversjon er å få besøkende inn i påmeldings-flyten din.

Med de fleste andre landingssider skjer konverteringen direkte på den siden. Med en landingsside hvor du tilbyr en gratis prøveversjon sender du dem videre til en ny landingsside, der de faktisk kan melde seg på.

Overskrift: Bruk tydelig språk

Overskrifter på sider som tilbyr gratis prøveversjoner av ulike produkter har en tendens til å være ganske svevende. Dette er spesielt mange B2B-bedrifter skyldige i.

Du har sikkert sett overskrifter av typen «Din fremtid. Visualisert.»

Denne overskriften forteller ingenting om hva kunden får.

Derfor bør du fokusere på hva kunden får.

En overskrift lignende «Gjør arbeidshverdagen mer effektiv» er mye mer informativ.

Hva vi gjør

Hvis overskriften er agnet, må det neste avsnittet være kroken.

Du har allerede gitt dem en fordel – en mer effektiv arbeidshverdag. Nå må du fortelle dem hvordan, altså «hva vi gjør».

Et eksempel: «Med x kan du dele kalenderen din med resten av teamet og lage felles lister over hvilke oppgaver som må gjøres.»

Bildebruk

Selv om det kan være fristende å vise frem produktet ditt på en slik side, er det mye mer effektivt å hvis hva produktet gjør for kunden. Gjør det dem mer effektive kan du for eksempel bruke en illustruasjon som viser at de har mer tid.

Handlingsoppfordring: Kom i gang

På en landingsside for å få tilgang til en gratis prøveversjon av noe bør besøkende finne en «Kom i gang»-handlingsoppfordring på toppen av siden.

Denne knappen tar dem videre til siden hvor de kan starte prøveperioden.

Liste med de beste  funksjonene

Det neste elementet på siden er en innholdsliste. Du trenger ikke gjøre den så omfattende, men oppgi i alle fall 4-5 av de beste funksjonene (og fordelene) produktet gir dem.

Sosialt bevis

Dette er en av de faktorene som går igjen på de fleste landingssider: sosialt bevis.

Bruk gjerne ulike former av sosialt bevis. Dette kan være:

  • Tilbakemeldinger fra fornøyde kunder
  • Antall kunder
  • Store bedrifter som bruker dine produkter eller tjenester

Du kan med fordel bruke en kombinasjon av de ulike formene.

En siste handlingsoppfordring

Det skader aldri å legge inn en siste handlingsoppfordring på bunnen av landingssiden.

Landingsside type 4: Generere kvalifiserte leads

Landingssider som er designet for å generere leads er ganske like landingssider designet for å få folk til å melde seg på nyhetsbrevet ditt. Det er likevel noen forskjeller. Dette skiller en side hvis formål er å generere leads fra en side for påmelding til nyhetsbrev:

  • En landingsside for å generere leads ber vanligvis om flere detaljer (for å kvalifisere prospekter)
  • Leads får vanligvis en oppfølgingse-post eller -telefon raskt etter at de har sendt inn skjemaet.

Utformingen på en landingsside som har som mål å generere kvalifiserte leads bør følge denne formelen:

Overskrift: Fokuserer på fordeler

En landingsside som skal generere leads ber om mye mer enn folks e-postadresse. Du kan også be om navn, detaljer om bedriften de jobber for, telefonnummer og adresse. Det hever terskelen for å fylle ut skjemaet, og det du tilbyr bør være ganske bra.

Derfor bør overskriften din fortelle dem nøyaktig hva de får i bytte mot å gi fra seg denne informasjonen.

Her er et eksempel fra vår egen landingsside som man blir sendt til dersom man ønsker hjelp til verdivurdering av bedriften sin:

Overskriften opplyser om en tydelig fordel: verdivurdering er veien å gå for å skaffe investorer. Dette er noe oppstartsselskap ofte trenger.

I neste steg forklarer vi hva vi kan bistå med, og litt om hvordan vi skal bistå.

Bildebruk

Igjen, i tillegg til å fortelle folk hva de får, må du også illustrere det for dem. La bildet du bruker vise dem enten hvilke fordeler de får, eller det faktiske produktet.

Hva du bør velge avhenger av hva slags produkt det er snakk om.

Første handlingsoppfordring

Den første handlingsoppfordringen din må komme nå. Men, for å unngå å skremme bort potensielle leads, bør du la denne handlingsoppfordringer være ganske enkelt utformet.

Bruk gjerne en knapp som sier «Gratis nedlasting» eller noe lignende. Når folk klikker på denne knappen sender du dem til en ny landingsside.

Det er på denne siden du viser dem skjemaet de må fylle ut.

På denne måten viser du bare skjemaet til dem som allerede har vist interesse ved å klikke på CTA-knappen.

Under ser du skjemaet vi ber dem som ønsker en vurdering av sin bedrift om å fylle ut. Som du ser ber vi om fullt navn, telefonnummer, e-postadresse og firmanavn. Dette er detaljer som gjør det lettere for oss å lese litt om bedriften før vi snakker med personen, og vurdere hva vi kan hjelpe dem med.

Hovedpoengene

Etter den første CTA-en er det på tide å gi besøkende på siden en introduksjon av hvilke fordeler de vil få ved å bruke ditt produkt.

Dra frem hovedpoengene i din salgspitch, og vis dem hvor verdifullt produktet ditt vil være for dem.

Det med liten skrift

Siden det nå er snakk om en landingsside for å generere leads er det viktig å være tydelig på hva som vil skje etter at de har fylt ut skjemaet.

Gi dem detaljer om hvordan du kommer til å kontakte dem i etterkant, for eksempel om du vil ringe eller sende e-post. Gi dem også et tidsperspektiv på når de kan forvente at du tar kontakt.

En siste handlingsoppfordring

Som på alle andre landingssider ønsker du å gi den besøkende en siste sjanse til å fylle ut skjemaet. Derfor  bør du også på disse sidene inkludere en siste handlingsoppfordring på bunnen av siden.

 

Slik finjusterer du din landingsside

Opplever du at du får få konverteringer, selv om du benytter deg av mange ulike landingssider? Da er det på tide å se på hva du kan justere.

Før du bruker store beløp på din neste kampanje anbefaler jeg derfor at du utvikler noen ulike versjoner av landingssidene dine og tester dem ut på små publikum.

Sosiale medier er ideelle for å få et sterkt segmentert publikum til å teste landingssidene dine. Ofte er det bare små justeringer i utformingen eller budskapet ditt som vil gjøre underverker for konverteringsraten din.

Hvilke endringer kan jeg gjøre?

Vanligvis er det en eller flere av disse tingene som fører til lave konverteringsrater:

  • Besøkende får en dårlig brukeropplevelse på grunn av dårlig design
  • Budskapet på landingssiden stemmer ikke overens med det brukeren forventet
  • Det er for mye informasjon og for mange detaljer å forstå
  • Det er for lite informasjon og den besøkende forstår ikke verdien
  • Handlingsoppfordringene dine er ikke tydelige nok for den besøkende

Husk at det som vil gi de beste mulighetene for konvertering, er en landingsside med et bra og klart design der budskapet stemmer overens med det som har ledet prospektet ditt dit i utgangspunktet.

Ikke kast vekk muligheten til å fokusere helt og fullt på trafikken som kampanjen din genererer. Siden landingssider er separate fra nettsiden gir de gode muligheter for rapportering og analysering.

Gjør de store endringene først

Som nevnt over bør du lage ulike versjoner av landingssidene dine og teste dem for å se hva som gir flest konverteringer.

Når du skal gjøre justeringer er det viktig å gjøre de store endringene først. Etter hvert som du har gjort A/B-testing på de store tingene, kan du gå videre til å A/B-teste detaljene.

For hvis du ønsker store forandringer, må du gjøre store endringer. En liten omskriving av overskriften, eller å skifte farge på CTA-knappen vil ikke utgjøre noen forskjell i antall konverteringer, hvis ikke hele landingssiden fungerer optimalt.

Får du ikke napp på å gi bort et produkt gratis? Ja, da bør du endre tilbudet. Det er ikke sikkert målgruppen for akkurat den landingssiden syns det er fristende med en gratis ressurs. Kanskje er de mer interessert i å få rabatt på sitt første kjøp?

Dette er en av mange grunner til at det er viktig å kjenne målgruppen din.

Digital markedsføring

Tenk Digitalt hjelper deg med å utvikle en digital kommunikasjonsstrategi, et nettsted som konverterer til nye salg eller leads og synlighet i digitale kanaler!

Bruk varmekart for å finne ut hvordan folk navigerer på siden

Verktøy som Hotjar gir deg muligheten til å undersøke hvordan folk navigerer på siden din ved hjelp av varmekart.

Ved hjelp av et slikt varmekart kan du finne ut hvor det de klikker, beveger seg og blar på siden din. Dette kan gi deg verdifull innsikt i hva som gjør at folk stopper opp ved et element, eller hvor de slutter å lese.

La testene gå i minst to uker

Det vil alltid være noen naturlige svingninger i trafikk på nettsider. Dette gjelder også for landingssider. Derfor er det viktig å være tålmodig når du skal A/B-teste ulike landingssider.

Lar du ikke testen gå over lang nok tid vil resultatene være unøyaktige.

For å vite hvilken versjon som er best, må du derfor samle et ganske høyt antall konverteringer.

 

Landingsside oppsummert

Å lage en effektiv landingsside som konverterer bra krever tid, innsats og kontinuerlig forbedring. I hovedsak gjelder de samme prinsippene for design av ulike typer landingssider, men det finnes visse forskjeller. I denne artikkelen har du lært hvordan du planlegger og utformer fire typer landingssider.

Ved å følge rådene i denne artikkelen og holde fokus på målgruppen, budskapet, designet og optimaliseringen, har du nå oppskriften på fire typer landingssider. Om du følger godt med på resultatene og justerer hver landingsside deretter, vil du kunne konverterer større andel av din nettrafikk til kundekontakt, abonnering,  og salg.

Les også: Hva er merkevarebygging og hvordan bygger du en sterk merkevare?

Del denne artikkelen

Picture of Jan Storehaug

Jan Storehaug

Daglig leder i Tenk Digitalt AS og foredragsholder. Jan har et stort engasjement for entreprenørskap og hvordan nye teknologier utfordrer oss og skaper nye muligheter. Les mer om Jans foredrag på Storehaug.no Send gjerne en epost til jan@tenkdigitalt.no eller ring 97512077 for en hyggelig prat!

Del denne artikkelen

Ta kontakt

Tenk Digitalt hjelper deg med din digitale strategi, nettsider som konverterer til salg og økt trafikk til dine nettsider. Vi kan også bistå med verdivurdering av din bedrift og bistand til å finne nye aksjonærer. Ta kontakt i dag for en uforpliktende samtale!
Gratis E-bok

Hva er inbound marketing og hvordan lager du en inbound-strategi?

Ditt neste steg mot suksess

Få hjelpen du trenger

Uansett om du trenger forretningsveiledning, markedsføring av din bedrift, eller utvikling av digitale løsninger, står vi parate til å hjelpe deg til topps i din bransje. Fyll ut skjemaet herunder, så tar vi kontakt ved første anledning.

Generell informasjon
Kort oppsummering av ditt behov