Digital PR: Komplett guide for å komme i gang - Tenk Digitalt
tenk-digitalt-digital-pr-fremside

Digital PR: Komplett guide for å komme i gang

Digital PR er taktisk kommunikasjon som brukes for å bygge omdømme, og å skaffe omtale og backlinks i ulike kanaler for å nå ut til målgruppen. PR er kunsten å bruke bedriftens positive kvaliteter til å bygge en fremstilling som støtter bedriftens målsettinger.

Selv om PR og digital PR kan ligne på hverandre, har disse strategiene litt ulike målsettinger.

Digital PR har som alle andre fagfelt utviklet seg med årene. Tidligere ble termen digital PR gjerne brukt om en blanding av innholdsmarkedsføring og lenkebygging.

Mål for digital PR

Dagens digitale PR har fire hovedmålsettinger:

  • Kredibilitet: Kredibilitet er helt nødvendig for de fleste bedrifter, men særlig gründerbedrifter. Du trenger kredibilitet for å tiltrekke nye kunder, øke salget eller rett og slett rekruttere ansatte. PR hjelper deg med dette ved å fortelle historien din til målgruppen din og å skape et digitalt fotavtrykk.
  • Merkevarebevissthet: Når bedriften din har begynt å skaffe seg kredibilitet trenger du merkevarebevissthet for å fortsette å vokse. Med digital PR kan du vise frem produktene og bedriften din gjennom å få omtale, produkttester og gjesteinnlegg.
  • Sosialt bevis: Dette viser mulige investorer, kunder og ansatte hvorfor bedriften din skal tas på alvor. Sosialt bevis kan for eksempel være at du er en ekspert på ditt felt eller at bedriften har vunnet en pris for et produkt dere selger. Omtale i ulike kanaler brukes for å kommunisere dette til målgruppen din.
  • Forbedret SEO: I dag går digital PR og SEO hånd i hånd Når en bedrift klarer å skaffe omtale i ulike kanaler inkluderer dette ofte en backlink til bedriftens nettside. Og backlinks er fortsatt en viktig faktor for å få en god rangering hos Google.

Målet med en digital PR strategi er derfor å skape de faktorene som sørger for at man når disse målene.

Forskjellen på digital PR og markedsføring

Det kan virke som at digital PR og markedsføring har mye til felles. Det er ikke helt feil. Men, forskjellen ligger i at markedsføring helt konkret handler om å øke salget mens digital PR går ut på å skape de underliggende faktorene som fører til at en bedrift lykkes.

Mens du betaler for markedsføring, handler digital PR om å skaffe omtale og publisitet for bedriften din uten å betale direkte for det.

Så hvorfor skal man bruke tid på digital PR hvis markedsføring gir mer direkte resultater?

Digital PR er viktig fordi det understøtter bedriftens markedsføring. Forbrukeren må føle seg trygge på merkevaren før de kjøper noe. Omtaler og publisitet i ulike kanaler er den beste måten å skape den nødvendige kredibiliteten. Dersom du bruker mye penger på markedsføring før du har skaffet deg nok kredibilitet vil dette redusere bedriftens investeringsavkastning.

Guide: En digital strategi som virker!

Last ned vår praktiske guide til hvordan du kan utvikle en digital kommunikasjonsstrategi for din virksomhet. Guiden tar deg gjennom vår fem-stegs prosess for å nå ut til din målgruppe. 

Skap en strategi for digital PR

En av de viktigste funksjonene til digital PR er å skaffe omtale og backlinks fra kjente og relevante publikasjoner. Ringvirkningene av dette er at du kan få bedre rangering i Google. En annen funksjon er å følge med på hva slags omtale bedriften får eller å benytte seg av influensermarkedsføring for å øke salget via sosiale medier.

Uansett hvilket mål du har for digital PR er det viktig å lage en strategi som er tilpasset målene dine.

Hva er målet ditt?

Nøkkelen til å lage en god strategi er å finne ut hva som er målet med PR-en. Hva slags resultater ønsker du? Strategien skal deretter legges for å oppnå målene dine.

Hvis bedriftens mål er å forbedre nettsidens SEO, kan du bruke digital PR for å rangere bedre for visse nøkkelord.

Når du skal finne ut hva målene dine er, er det nyttig å gjøre dem så spesifikke som mulig. Da ser du bedre hvilke aktiviteter du må gjennomføre for å nå målet.

Du kan selvfølgelig sette som mål å få mer organisk trafikk, men det er først når du blir veldig spesifikk at du virkelig kan dra nytte av digital PR. Heller enn å si «jeg vil ha mer organisk trafikk», kan du si «jeg ønsker å øke det organiske salget av x vare».

Nå vet du nøyaktig hva du ønsker å oppnå, og det er lettere å finne ut hvordan du skal oppnå målet.

Uansett hvilket mål du har satt, er det viktig å vite hva du håper å oppnå med digital PR. Målene dine bestemmer hvilke taktikker du skal benytte deg av.

Hvordan skal du oppnå målet?

Når du har funnet ut hva målene dine er kan du begynne å planlegge hvordan du skal komme deg dit. Svaret på hvordan du kommer deg til målet er «data». Datagrunnlaget vil være grunnmuren i din strategi og bestemme hvilke digitale PR-aktiviteter du skal fokusere på.

Søkemotorene bruker ulike algoritmer som alle benytter seg av ulike datakilder for å rangere søkeresultatene. Vi kjenner ikke alle detaljene rundt algoritmene, men vi vet at lenker er en viktig parameter. Slik kan vi isolere lenker som et startpunkt å jobbe med.

En gruppe menneske rundt et bord, med post-it lapper på en tavle. En strategi for digital PR er viktig.
Det er viktig med en strategi for digital PR.

Hvilke muligheter har du?

Nå er poenget å finne ut hvilke muligheter du har for å oppnå målet ditt. Dette gjør du ved å finne ut hvilke nøkkelord du konkurrerer om med andre, og om du har mulighet til å påvirke rangeringen din ved hjelp av digital PR.

Er det oppnåelig?

Det første du må finne ut er hvor langt unna du er målet ditt, og om det er mulig å oppnå målet med de ressursene du har tilgjengelig.

Digital PR blir stort sett brukt til lenkebygging og å skaffe publisitet. Dette hjelper deg med å forbedre rangeringen din for ulike nøkkelord i organisk søk. I tillegg hjelper det deg med å bygge merkevarebevissthet.

For å kunne skape en effektiv strategi er du derfor nødt til å forstå hvordan digital PR kan påvirke SEO, og finne ut av hvilke nøkkelord du kan rangere bedre for ved hjelp av flere backlinks.

Dersom du skal konkurrere om de nøkkelordene med mest trafikk og størst konkurranse vil du oppleve at du må legge ned ekstrem mye tid og penger for å få like mange lenker som konkurrentene dine. Spesielt dersom du har en helt nyoppstartet gründerbedrift.

Da er det bedre å finne nøkkelord som har en del trafikk, men med mindre konkurranse.

Gjør du det, vil målet ditt straks bli mer oppnåelig.

Research av relevante nøkkelord er en god SEO-teknikk, og sammen med digital PR og lenkebygging utgjør dette grunnmuren for din digitale PR-strategi. Trenger du mer informasjon kan du lese artikkelen SEO: Hvordan finne søkeord og søkefraser.

Ved å undersøke hvor mye konkurranse det er på ulike nøkkelord kan du velge å konkurrere på de nøkkelordene digital PR kan hjelpe deg mest med.

Denne typen data vil hjelpe deg med å finne ut hvilke målsettinger som er realistiske for deg å kunne oppnå.

Hva du må gjøre

Nå har du et spesifikt mål og en idé om hva du må gjøre for å oppnå det. Det er nå på tide å sette strategien ut i live.

For at dine digitale PR-aktiviteter skal påvirke dine strategiske mål, er det dette du må oppnå: Flere relevante lenker.

Flere lenker

Selv om antallet lenker ikke nødvendigvis er den viktigste parameteren for dine PR-aktiviteter, er det å skaffe så mye publisitet som mulig en god måte å få flere lenker av høy kvalitet. Det blir rett og slett en snøballeffekt. I tillegg får søkemotorene flere «veier» til din nettside fra ulike steder på nettet.

Hvor stort volum du klarer å skape, kommer an på hvilke taktikker du bruker og kvaliteten på arbeidet.

Målet for enhver PR-kampanje må være at du skal omtales i veletablerte publikasjoner med godt renomé. Men i tillegg til disse kvalitetsomtalene, må du også skaffe publisitet i et bredt nedslagsfelt.

Relevante lenker

En faktor som blir viktigere og viktigere i forbindelse med søkemotorenes algoritmer er hvor relevant det er å lenke til din nettside fra den nettsiden lenken finnes på.

Det er for eksempel mer relevant for en restaurant at en nettavis eller en matblogg skriver en anmeldelse av maten deres enn at en lampebutikk lenker til dem fordi lampene i restauranten er kjøpt i den lampebutikken.

Å rangere for et nøkkelord vil også medføre til at søkemotorene rangerer deg for relaterte nøkkelord. Denne effekten kan du kontrollere fra starten av ved å fokusere kampanjen på nøkkelord som underbygger din strategi.

Generelt sett vil nettsider med liten autoritet eller få backlinks ha mest å tjene på alle typer kampanjer som fokuserer på nøkkelord som er relevante for deres bedrift. En rørlegger bør fokusere på temaer relatert til vann og sanitær, baderom og så videre. Et advokatfirma bør fokusere på lover og regler, og kan for eksempel kommentere på hvordan en bot vil påvirke store firmaer.

Store firmaer som tilbyr tjenester og produkter innenfor flere ulike kategorier trenger backlinks fra flere ulike nettsteder for å konkurrere om rangeringer. De må også være ekstra påpasselige med å skaffe relevant innhold.

Da må de lage innhold som andre nettsteder og journalister som skriver om den nisjen er interessert i. På denne måten kan de skaffe relevante backlinks, og søkemotorene kan begynne å forstå sammenhengen mellom nettstedene. Slik forbedres rangeringen.

Det er slik din digitale PR-strategi må fungere. Vi må tenke på hvordan søkemotorene tolker ulike signaler. Samtidig er det viktig å huske at søkemotorene også styres av sunn fornuft. Ved å forstå hvordan søkemotorene vurderer nettsider og gir dem ulike rangeringer kan du hjelpe deg selv med å lage en strategi og forstå hvordan du kan påvirke resultatene.

Slik måler du resultatene av digital PR

Som med alt annet er det viktig å måle resultatene av digital PR. Det er en vanlig misforståelse at man ikke kan måle resultatene av PR.

Det var kanskje sant for tradisjonell PR. Du kan ikke nødvendigvis tallfeste alle resultatene med digital PR heller, men det er flere viktige faktorer du kan måle.

Viktige parametere

Dette er parametere du bruker for å finne ut hvor mange omtaler og andre typer publisitet du har skaffet. Det å skaffe omtale er bare en taktikk for å oppnå målene dine, men det er viktig å følge med på om du får mye eller lite omtale.

Parametere

  • Omtale: tallet på hvor mange ganger har du blitt omtalt i ulike digitale publikasjoner. Les gjerne Presseomtale: Hvordan få mediene til å skrive om din bedrift for mer informasjon.
  • Din andel: Hvor mange omtaler om din bransje handler om din bedrift v dine konkurrenter?
  • Backlinks: Hvor mange backlinks har du skaffet ved å få omtale?
  • Oppfatning: Gjør en vurdering av hva som blir sagt om bedriften din i de omtalene du skaffer deg.
  • Nå ut til målgruppen: Gjør en vurdering av hvilke publikasjoner du blir omtalt i, og om denne publisiteten når ut til din målgruppe.

KPI-er for PR

KPI-er måler om dine PR aktiviteter oppnår PR-målene dine. Siden PR-målene er avhengige av hva bedriftens mål er, kan ulike bedrifter ha ulike KPI-er.

Vanlige KPI-er

  • Trafikk til nettsiden: Hvor mye trafikk til nettsiden kommer fra omtaler i ulike mediekanaler?
  • Antall leads: Hvor mange leads får du, og hvor kommer de fra?
  • Konverteringer: Hvor høy er konverteringsraten i forbindelse med dine parametere for PR?
  • Organisk trafikk: Hvor mye organisk trafikk får du i forbindelse med at du styrker din posisjon?
  • Engasjement: Hvor mange er det som engasjerer seg i ditt innhold og dine sosiale medier?

For å skaffe data til disse KPI-ene er det viktig å følge med på hva ulike medier skriver om deg. Dette kan du gjøre ved å ta i bruk verktøy som Google Alerts, Twitter Advanced Search eller Hootsuite.

Sett strategien ut i live med ulike taktikker

Når du har lagt en strategi for digital PR trenger du å sette den ut i live ved hjelp av ulike taktikker. Du må velge taktikkene du tar i bruk ut i fra hvor stort budsjettet ditt er og hvor mye tid du kan legge i det.

I tillegg til budsjettet er det også viktig å tenke på hva slags kanaler du ønsker å bli omtalt i, og hvilke formater journalister som skriver i de publikasjonene er vant til å jobbe med.

Formatet du benytter deg av må fungere for dem, slik at du faktisk fanger oppmerksomheten deres og de blir interessert i å skrive om deg.

En journalist i et motemagasin vil interessere seg for andre ting enn en som skriver om IT. En skribent som skriver livsstilssaker vil kanskje helst ha en video å forholde seg til, mens en IT-journalist kanskje vil ha en artikkel i langformat med masse tall og informasjon.

Taktikker for digital PR

Som nevnt er det viktig å velge de riktige taktikkene for din bedrift. Derfor har jeg samlet et knippe taktikker jeg syns det er verdt å nevne.

Spørreundersøkelser

Data fra spørreundersøkelser kan brukes på mange måter, og er en flott måte å finne inspirasjon til innhold, eller underbygge innhold du allerede har laget. Dette en relativt billig taktikk å ta i bruk, fordi du får mye informasjon for pengene.

Du kan bruke tjenester som Google Survey eller SurveyMonkey for å sende ut spørreundersøkelsen.

Når du har resultatene trenger du egentlig bare et Excel-ark eller en pressemelding for å fange folks oppmerksomhet.

Illustrasjoner og infografikk

Bruk av infografikk var tidligere en av de mest populære måtene å skaffe backlinks på. Infografikk tilbyr interessante statistikker og tall i følge med forklarende illustrasjoner. I dag er det viktig å at du bygger infografikken rundt en historie, og at du bruker den til å illustrere ting på en lettfattelig måte.

Bruk infografikk til å illustrere data du har samlet slik at journalistene ikke må prøve å se det for seg selv. Infografikk kan også deles opp i ulike sett med illustrasjoner og er svært praktiske for journalister.

Interaktive elementer

Å ta i bruk interaktive elementer er en av de dyrere taktikkene på listen. Til gjengjeld er det stor sannsynlighet for at du får mange backlinks ved hjelp av dem, og at du imponerer mange.

Du kan bruke interaktive elementer på mange måter: Du kan visualisere geografiske data på et kart, legge inn knapper i materialet ditt eller gjøre det mulig for folk å undersøke forholdet mellom ulike datapunkt.

Grunnen til at dette er en dyr taktikk er at du gjerne trenger både en utvikler og en designer til prosjektet. Og hvor lang tid det tar å gjennomføre prosjektet avhenger av hvor elementene skal lastes opp.

Langformat

Langformatet gir deg mulighet til å virkelig gå i dybden på et spesifikt tema. Det tar gjerne lang tid å lage innhold i langformat, og er derfor en relativt ressurskrevende taktikk.

Det kan likevel være verdt innsatsen fordi du ved å ta i bruk langformatet kan lage noe som ikke alle andre har.

Gjør du en god jobb kan det godt hende din artikkel blir en viktig ressurs for dem som er interessert i temaet. Legg gjerne inn illustrasjoner, bilder, interaktive elementer med mer for å gjøre innholdet enda mer interessant.

Tar du i tillegg i bruk hash URL-er (for eksempel: eksempel.com/langformat#infografikk) gjør du det lett å navigere og lett å dele. Du kan selv benytte deg av disse lenkene for å dele den delen av innholdet du tror er mest interessant for spesifikke journalister.

Mikrosider

En mikroside er innhold som befinner seg på et annet domene enn det hovedsiden din gjør. Mikrosider er designet for å bestå av innhold det er lett å få backlinks til.

De brukes gjerne for å fange interessen til en spesiell målgruppe, for eksempel folk som er interessert i et arrangement som kommer på siden av bedriftens kjernevirksomhet (for eksempel en messe bedriften skal delta på).

Trenger du nye nettsider?

Tenk Digitalt utvikler nettsider som virker! Hensikten med et nettsted er vanligvis å motta bestillinger i en nettbutikk, eller samle kontaktdetaljer til potensielle kunder. Hva vil du at besøkende skal gjøre på ditt nettsted?

Video

Video blir faktisk ikke brukt så mye i digital PR, men er en god måte å belyse et tema på utover det som er mulig med en illustrasjon eller et interaktivt element. Med video kan du også appellere til brukere som leter etter guider til et tema. Finner de din video og syns den er nyttig kan det godt hende de embedder den i sitt eget innhold.

Det er gjerne livsstilspublikasjoner som plukker opp videoer på denne måten, da de gjerne benytter seg av videoer øverst i artiklene sine. Med denne taktikken kan du bidra til å gjøre jobben deres enklere.

I tillegg vil en video ofte bli delt på forum og andre nisjesider, fordi det er enkelt for brukerne å dele videoer.

Bilder

Det er svært lett for journalister og skribenter å bruke bildemateriale, så formatet gir deg en automatisk fordel.

Bilder kan brukes på mange måter i digital PR, men den mest effektfulle måten å benytte seg av bilder er å bruke dem til å illustrere før og etter. Dette er en måte å skape innhold som leseren kan engasjere seg i, og kan gi svært gode resultater.

Vær klar på hva slags bilder du ønsker, så kan prosjektgruppen jobbe målrettet.

Bransjeanalyse

Ved å skape innhold som gir en unik verdi til folk i din målgruppe eller nisje kan være en svært god kilde til backlinks både på kort og lang sikt. Det kan også hjelpe deg med å rangere bedre, ved å gi siden din en evergreen-faktor. Dette vil også gjøre at folk oppdager analysen din igjen og igjen, uten at du trenger å ta kontakt med folk for å få dem til å lese den.

En bransjeanalyse er en oversikt over et tema innenfor din bransje, der du deler dine funn slik at andre kan bruke og dele dem. Det er viktig at du tar for deg et tema eller et undertema som du kan gi en unik vinkling på, eller som ingen har analysert før.

Her er det viktig at du deler kunnskapen din må en måte som kan deles inn i noen få nøkklepunkter som gir leseren verdifull innsikt.

Vær forberedt på at hvordan du har samlet inn data, og hvilke datapunkter du har tatt i bruk vil bli gransket nøye. Spesielt om du ønsker å bli publisert i de største publikasjonene.

Newsjacking

Newsjacking handler om å tilføre verdi til allerede eksisterende diskusjoner på nett. Dette kan bety at du reagerer spontant på en pågående diskusjon, eller at du planlegger en mer gjennomtenkt kommentar.

Hva du tilføyer diskusjonen er opp til deg. Du kan skrive en kommentar, lage et interaktivt element eller en grafisk fremstilling. Og temaet kan være hva som helst, så lenge du kan gjøre det relevant for din bedrift.

Slik skaper du en digital PR-kampanje

Etter at du har lagt en strategi er det på tide å lage en kampanje.

Den første fasen av en digital PR-kampanje er idémyldring. Den andre fasen er produksjonsfasen. Tredje fase er å skaffe omtale og publisitet.

Når du skal skape en digital PR-kampanje er det viktig at du velger den riktige idéen. Å velge den riktige idéen kan ha alt å si for om kampanjen blir vellykket eller ikke.

Så hvordan velger du riktig idé?

Strategien er overordnet

Når du skal skape en kampanje er det viktig at du alltid har strategien din i bakhodet. Kampanjen må være designet for å oppnå et av målene i strategien din.

Relevans

Kampanjen din må være relevant i forbindelse med hva merkevaren din jobber med, og hvilke nøkkelord du ønsker å rangere for. Dette er viktig fordi det vil gjøre deg i stand til å skaffe omtale i og backlinks fra de publikasjonene som skriver om temaer som er relevante for din kjerneaktivitet. Dette er et svært viktig signal for søkemotorene når de skal rangere nettsider i søkeresultatene.

Nedslagsfelt

Mange gode idéer mislykkes fordi de var for spesifikke, og for få personer var interesserte i å skrive om dem. Derfor er det viktig å ha et stort nok nedslagsfelt for idéene dine. Dette er svært viktig dersom en del av strategien din for digital PR går ut på å skaffe mange backlinks og omtaler.

Nedslagsfeltet ditt består av antallet journalister du kan kontakte angående kampanjen din. For å øke sjansen for suksess bør du velge idéer som kan være interessant for flere bransjer.

Riktig format

Mange idéer vil egne seg for et spesifikt format. En spørreundersøkelse kan for eksempel enkelt gjøres om til infografikk eller et sett med illustrasjoner.

Her er det viktig å tenke på budsjett og ressurser. Vil du oppnå målene dine dersom du bruker formatet du har tenkt, og vil det gi deg god investeringsavkastning? Er det realistisk å skulle bruke tid og penger på å utvikle et interaktivt element, eller vil det være nok å lage noen gode illustrasjoner?

Du må også velge et format som egner seg for den målgruppen du sikter deg inn på.

Markedsavklaring

En del av off-page SEO handler om å passe på at backlinks til nettsiden din har en lignende geografisk profil som din egen nettside. Derfor kan det ofte være lurt å fokusere en digital PR-kampanje i et marked som er geografisk nært deg.

Men, det handler også om hvor mye interesse det er for et tema i det gitte markedet. Det kan være vanskelig å finne ut av dette, spesielt dersom du befinner deg på et annet sted eller i et annet land enn den publikasjonen du ønsker å skaffe omtale i. Derfor er det viktig å gjøre en markedsavklaring ved å gjøre et lokalt søk og finne ut hvor mye interesse det er for dine temaer i disse markedene.

Det hjelper ikke å ha en god idé dersom det ikke finnes et marked.

Digital markedsføring

Tenk Digitalt hjelper deg med å utvikle en digital kommunikasjonsstrategi, et nettsted som konverterer til nye salg eller leads og synlighet i digitale kanaler!

Du er klar til å komme i gang med digital PR

Nå har du fått en innføring i hvordan du kommer i gang med digital PR. Gjort riktig vil digital PR hjelpe deg med å skaffe kredibilitet, merkevarebevissthet, sosialt bevis og forbedret SEO.

Det viktige er å ha en klar strategi, og velge de riktige taktikkene for å nå målene dine.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Del denne artikkelen

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Jan Sollid Storehaug

Jan Sollid Storehaug

Daglig leder i Tenk Digitalt AS og foredragsholder. Jan har et stort engasjement for entreprenørskap og hvordan nye teknologier utfordrer oss og skaper nye muligheter. Les mer om Jans foredrag på Storehaug.no Send gjerne en epost til jan@tenkdigitalt.no eller ring 97512077 for en hyggelig prat!

Vi kan hjelpe deg med:

CTA-contact-us-new.png

Digital strategi

Tenk Digitalt kan hjelpe din bedrift å lage en praktisk plan for digital kommunikasjon og markedsføring. Vi diskuterer din digitale strategi og undersøker dine konkurrenter. Deretter kommer vi med konkrete forslag til forbedringer.

landingpage

Nettsider som virker

Har du nettsider som er godt egnet for digital markedsføring? Vi kan undersøke hvor godt nettstedet virker. Få en gratis vurdering av dine nettsider med konkrete forslag til forbedringer. Små endringer kan gi store resultater!

homepage-seo

Synlighet

Hvordan driver du trafikk til nettsidene dine? Tenk Digitalt kan lage innhold, optimalisere for søk, samt drive trafikk med sosiale medier, e-post og andre kanaler. Effektive nettsider gir mange besøk som konverteres til salg.

Jan Sollid Storehaug markedsføring i sosiale medier

Verdivurdering

Tenk Digitalt bistår gründere eller styrer som vurderer salg av sin virksomhet. Vi hjelper deg med riktig kommunikasjon mot din målgruppe. Første steg er å gjennomføre en grundig verdivurdering av din virksomhet..

Se hvordan trafikken stiger med en blogg

Finne investorer

Vi har oversikt over alle norske investorer og vet hvilke bransjer og hvilke investeringsfaser de er interessert i. Vi kan bistå ved små og store kapitalutvidelser og har deltatt i mange suksessrike norske og internasjonale emisjoner.

analysis-brainstorming-business-1571699

Aksjonærportal

Ønsker du å forbedre kommunikasjonen med dine aksjonærer? Vår aksjonærportal har BankID login for aksjonærer og styre. Løsningen kan brukes ved kapitalutvidelser og oppdaterer aksjonærregisteret med ett klikk.

Oppsummering av ukens digitale nyheter

Motta ukens mest interessante digitale nyheter direkte i innboksen helt gratis! Din e-postadresse er trygg hos oss – og du kan selvfølgelig melde deg av når som helst.

Les de siste digitale nyhetene

Vi gir deg gratis ukens viktigste digitale nyhetene fra norske nettsider som skriver om teknologi, digital markedsføring, gründerstoff, sosiale medier og søkemotorer.

Del denne artikkelen

Ta kontakt

Tenk Digitalt hjelper deg med din digitale strategi, nettsider som konverterer til salg og økt trafikk til dine nettsider. Vi kan også bistå med verdivurdering av din bedrift og bistand til å finne nye aksjonærer. Ta kontakt i dag for en uforpliktende samtale!